مقاله بتن ریزی‌ زیر آب

بتن ریزی‌ زیر آب , مقاله بتن ریزی‌ زیر آب , دانلود مقاله بتن ریزی‌ زیر آب

مقاله بتن ریزی‌ زیر آب

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۱۷۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۶

مقاله بتن ریزی‌ زیر آب در ۱۶ صفحه word برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود نمایید .

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

مقاله بتن ریزی‌ زیر آب

بتن ریزی‌ زیر آب
‌یکی از پیچیده‌ترین و مهم ترین بخش‌ها در اجرای سازه‌های دریایی اجرای قسمت‌های زیر آب است. اجرای فونداسیون پل‌های معلق‌، ساخت پایه‌های خطوط انتقال انرژی در دریاها، اجرای بخش‌های تحتانی بسیاری از انواع سکوها و پلت فرم‌های دریایی‌ بدون طراحی و اجرای عملیات پیچیده قالب بندی و بتن ریزی زیر آب امکان پذیر نیست. ‌جنس بستر دریاها و اقیانوس‌ها اغلب از نوع ماسه‌ای است، اجرای فونداسیون در این بسترها رو‌ش‌های شناخته شده‌ای دارد. استفاده از کیسون‌های دو طرف باز فلزی ‌یا استفاده از شیت پایل‌هایی که در بستر دریا کوبیده می‌شود از جمله این روش‌هاست. در این روش‌ها بعد از کوبیدن کیسون‌ها ‌یا شیت پایل‌ها در بستر ماسه‌ای و نفوذ قالب تا عمق مناسب در بستر دریاها، با استفاده از پمپاژ آب درون قالب، محیط مناسب برای اجرای عملیات فلزی و بتنی در داخل قالب و در موقعیت طرح آغاز می‌شود.
بستر محیط‌های آبی همواره ماسه‌ای یا نفوذپذیر نیست. در برخی از موارد این بستر، سنگی (غیر قابل نفوذ) و ناهموار است. اجرای عملیات قالب بندی و محافظت از آبشستگی بتن در این موقعیت‌ها، بسیار دشوار و غیر ممكن خواهد بود. چرا كه كوبیدن كیسون فلزی یا شیت پایل فلزی در این گونه بسترها در عمل امکان پذیر نیست. بتن ریزی زیر آب در این گونه بسترهای سخت و ناهموار می تواند با استفاده از قالب آكاردئونی به خوبی عملی شود. این قالب ابتكاری، در یك پروژه واقعی مورد ارزیابی و تجربه قرار گرفته است كه نتیجه آن اجرای موفقیت آمیز فونداسیون یك پل در بستر سنگی ناهموار و ۷ متر زیر تراز آب بوده است.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

_______________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت اتصالات در سازه فولادی

دانلود پاورپوینت سد سازی و انواع آن

دانلود پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن

دانلود پاورپوینت نقش سنگدانه ها در بتن

دانلود پاورپوینت مواد پلیمری

_________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.