پاورپوینت آزمون های جوشکاری

پاورپوینت آزمون های جوشکاری

پاورپوینت آزمون های جوشکاری

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۰۶۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۰

پاورپوینت آزمون های جوشکاری در ۵۰ اسلاید برای کاربران عزیز رشته عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و  شما منی توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

 

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

 

پاورپوینت آزمون های جوشکاری

 

پاورپوینت آزمون های جوشکاری در ۵۰ اسلاید برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما منی توانید در صورت تمایل این پاورپوینت را دانلود نمایید.

.

مقدمه :

صنعت جوشکاری از صنایع بسیار پرکاربردی است که در عرصه پیشرفت  صنعتی هر کشور نقش بسزایی دارد،از آنجا که جوشکاری در صنایع مهم هر کشور بخصوص صنعت پتروشیمی و فولاد و نفت و خودرو سازی نقش اساسی را ایفا می کندو همچنین بدلیل گستردگی این شاخه از صنعت که امروزه به صورت علم در آمده ودر تحصیلات آکادمیک به صورت یک رشته با عنوان جوشکاری وارد شده است،از طرفی دیگردور بودن از عیب های زیان بخش برای هر سازه ای که از اتصالات جوشی ساخته شده به نحوی که آن سازه را  در معرض شکست زودرس و نابهنگام قرار ندهد بسیار حائز اهمیت می باشد.
انواع دستگاههای بازرسی و تکنیک های مختلف طی سالیان متمادی تکامل یافته اند و روش های جدیدی هم هنوز در حال توسعه هستند تا با فرآیند های مختلف قابل اعتماد بودن اتصالات جوشی سازه  را آزمایش کنند.
سازه های جوش داده شده نظیر سایر قطعات مهندسی به بازرسی در مراحل مختلف وساخت و همینطور در خاتمه ساخت نیاز دارند. بازرسی جوش می تواند از انجام کار طبق دستورالعمل های توافق شده، به کارفرما اطمینان دهد. برای حصول اطمینان از مرغوبیت جوش و مطابقت آن با نیازمندیهای طرح باید کلیه عوامل موثر در جوشکاری در مراحل مختلف اجرا مورد بررسی قرار گیرد.

.

فهرست :

مقدمه
بازرسی جوش:
مراحل بازرسی جوش :
انواع آزمون ها:
آزمون های مخرب
آزمون های غیر مخرب
انواع آزمایشات مخرب :
آزمایش کشش:
نقطه تسلیم
استحکام تسلیم
استحکام نهایی
استحکام شکست و …..
آزمایش سختی سنجی:
آزمونهای مختلف سختی سنجی
آزمایش ضربه
آزمایش سلامتجوش
و……
عنوان : پاورپوینت آزمون های جوشکاری
فرمت : پاورپوینت
تعداد : صفحات : ۵۰ اسلاید
ارائه شده در فروشگاه های سازه برتر

.

پیش نمایش اسلاید ها :

پاورپوینت آزمون های جوشکاری , دانلود پاورپوینت آزمون های جوشکاری , پاورپوینت آزمون های جوشکاری ,

.

 

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت آزمون های جوشکاری , پاورپوینت آزمون های جوشکاری , دانلود پاورپوینت آزمون های جوشکاری , پاورپوینت آزمون های جوشکاری , دانلود پروژه آزمون های جوشکاری , پروژه آزمون های جوشکاری , دانلود تحقیق آزمون های جوشکاری , تحقیق آزمون های جوشکاری , دانلود جزوه آزمون های جوشکاری , جزوه آزمون های جوشکاری , دانلود پژوهش آزمون های جوشکاری , پژوهش آزمون های جوشکاری , سازه

.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.