پاورپوینت اقلیم گرم و مرطوب

25آگوست - توسط adminpost - 0 - در پروژه عمران و ساختمان

پاورپوینت اقلیم گرم و مرطوب

پاورپوینت اقلیم گرم و مرطوب , پاورپوینت اقلیم گرم و مرطوب , اقلیم گرم و مرطوب , پاورپوینت مناطق گرم و مرطوب , پروژه مناطق گرم و مرطوب ,

دسته: معماری
بازدید: ۱۰۱ بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۷۳۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۴

معرفی اقلیم گرم و مرطوب در قالب یک پاورپوینت ۳۴ صفحه ای همراه با تصاویر برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

—این منطقه اقلیمی در امتداد یک نوار ساحلی باریک و نسبتاً طولانی است که بیش از دو هزاركیلو متر طول آن می باشد و از مصب اروند رود در جنوب غربی استان خوزستان شروع شده و به خلیج گواتر در جنوب شرقی استان سیستان وبلوچستان ختم می شود.
—از لحاظ اقلیمی ،این سواحل جزو نواحی گرم و مرطوب محسوب می شود .تابستان ها نسبتاً طولانی و زمستان ها فقط در دو ماه دی و بهمن هوا تا حدی سرد است .این کناره به سبب آنکه در مجاورت دریا می باشد،رطوبت هوا بسیار زیاد است ولی به علت كمی بارندگی ،فاقد پوشش نباتی می باشد و به جز نخلستان ها وکشتزارهای محدود اهالی ،منطقه به طور کلی لم یزرع و بی آب و علف است .
—
—به خاطر آهکی بودن خاک این نواحی و فقدان پوشش گیاهی، آب باران به زمین نفوذ نکرده و غالبا همان باران اندک نیز بصورت سیل روانه دریا می‌شود.

اهداف طراحی اقلیمی در اقلیم گرم و مرطوب موارد زیر می‌باشد:
—کاهش دمای هوای داخلی
—محافظت از ساختمان در برابر تابش نور خورشید با ایجاد حداکثر سایه اندازی
—استفاده از جریان هوا برای ایجاد تهویه طبیعی.
—
—جهت قرارگیری ساختمان‌ها
—با توجه به زاویه تابش خورشید و سایر عوامل اقلیمی در این ناحیه بهترین جهت برای قرارگیری ساختمان از ۵ درجه جنوب غربی و تا ۱۵ درجه جنوب شرقی می‌باشد که زاویه مطلوب ۵ درجه جنوب شرقی است.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

 پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

مركز تحقیقات نجوم

مجموعه (آموزشی- فرهنگی- تفریحی) شهرداری منطقه ۲۲ تهران

طراحی مجتمع تجاری ( در مقیاس ناحیه شهری )

دانلود پاورپوینت معرفی آثار معروف تادائو آندو

پروژه سقف های مجوف بادکنکی با پاورپوینت مربوطه رشته معماری

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.