پاورپوینت بررسی انواع تاسیسات اقامتی

11ژانویه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت بررسی انواع تاسیسات اقامتی

پاورپوینت بررسی انواع تاسیسات اقامتی

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۴۶۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۶

دانلود فایل پاورپوینت بررسی انواع تاسیسات اقامتی،در حجم ۴۶ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بررسی انواع تاسیسات اقامتی ، در حجم ۴۶ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
کاروان نوعی اتاقک کوچک است که به یک وسیله ی نقلیه متصل است . این اتاقک دارای امکاناتی است که می تواند اقامت در آنها را ممکن سازد . کاروان ها دارای یک تامین کننده ی انرژی هستند . این تامین کننده می تواند صفحات خورشیدی ، ژنراتورهای برق و …. باشد . هر کاروان امکانات متفاوتی دارد که بسته به سلیقه و بضاعت صاحب کاروان متغیر است . سرویس بهداشتی ، حمام ، امکانات پخت و پز ، محل خواب و بسیاری امکانات دیگر در کاروان جای می گیرند. مزیت این نوع اقامتگاه این است که قابل جابه جایی می باشد و مشکل آن در پیدا کردن محل مناسب برای استقرار است.

به محل برپایی چادر کمپ می گویند و عمل برپایی چادر را کمپینگ می نامند . گردشگران در انتخاب محل کمپینگ مواردی نظیر شرایط فصلی و جوی، سیل گیر نبودن، ریزشی نبودن ، ممنوعه نبودن برپایی کمپ  و ترجیحا نزدیکی به آب را در نظر می‌گیرند. در این نوع اقامت وجود لوازمی مانند چادرهای دو پوش، زیر انداز ضد آب و کیف کمک های اولیه ضروری است.
گاهی کمپ ها دارای امکاناتی نیز هستند که در این صورت به آنها کمپ تجهیز شده گفته می شود . از میان این امکانات می توان به موتوربرق ویا مبدل برق برای چراغ روشنایی و وسایل شارژ شونده، یک وسیله نقلیه موتوری و یا یک چهارپا جهت نقل و انتقالات ضروری ، چادر تدارکات و آشپز خانه ، اجاق گاز و یا هیزم جهت پخت و پز ، میز سلف با سایه بان و چند عدد صندلی کوچک سفری  ، توالت صحرایی و آفتابه ، حمام صحرایی و کتری جهت گرم کردن آب روی آتش برای استحمام اشاره کرد . حمام صحرایی یک اتاقک کوچک است که به سقف آن یک مخزن ۲۰ لیتری آویخته شده و قبل از هر استفاده باید پر شود تا از طریق دوش خروجی آن مورد استفاده قرار گیرد.
در برخی کمپ های تجهیز شده ، یک امداد رسان که دوره های خاصی را گذرانده است نیز حضور دارد.
و…

فهرست مطالب:
کاروان
کمپینگ
خانه ی محلی یا کاروانسرا
اتاقها و ویلای اجاره ای
خوابگاه
هتل
هتل آپارتمان
هتل پانسیون
هتلهای فرودگاهی
رسوت هتل
هتل های تفریحی
هتل های حومه شهر
هتل های جوانان
هتل روی چرخ
متل
مسافرخانه ها
زائر سرا
پلاژ

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۴۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت دیاگرام ارتباط فضاها در هتل(۱۳ اسلاید)

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت شهر و شهر سازی

پاورپوینت کلیسای جامع وانک

پاورپوینت باغ شاهزاده ماهان

پاورپوینت مسجد جامع نیشابور

پاورپوینت بررسی انواع تاسیسات اقامتی

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.