پاورپوینت تحلیل خانه راچوفسکی

14فوریه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت تحلیل خانه راچوفسکی

پاورپوینت تحلیل خانه راچوفسکی

دسته: معماری
بازدید: ۹ بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۴۴۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۲

دانلود فایل پاورپوینت تحلیل خانه راچوفسکی ، در حجم ۲۲ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت تحلیل خانه راچوفسکی ، در حجم ۲۲ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

بخشی از متن:
خانه راچوفسکی به عنوان موزه شناخته نشده است و واقعا یک خانه است و همین مساله توجه بازدیدکنندگان زیادی را به آن جلب کرده است. حدود ۱۱ هزار مترمربع مساحت دارد و در سه طبقه در سال ۱۹۹۶ در تگزاس آمریکا ساخته شده است.

صد در صد این خانه، محل اقامت خصوصی آقای راچوسفکی است و یک قسمت بسیار کوچک آن متعلق به یک اداره می باشد. تجربه حضور در این خانه، بسیار منحصر به فرد است، چرا که نه تنها از صمیمت خانه برخوردار است، بلکه تعاملی بسیار زیبا با هنر و آثار هنری دارد.
در جنوب خانه، یک دستگاه پله مارپیچی خصوصی وجود دارد که دسترسی به فضای کاملا خصوصی خانه را باعث می شود. طبقه سوم هم شامل یک سالن بدنسازی، دو بالکن و یک دفتر کار می باشد.
و…

فهرست مطالب:
معرفی خانه راچوفسکی
معرفی معماران
طرح اولیه و فضاهای خانه
نقشه های بنا
گالری تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD استانداردهای طراحی مجتمع مسکونی(۱۸ صفحه)

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت سبک معماری مینیمالیسم

پاورپوینت ارگونومی و دكوراسیون داخلی در هتل

پاورپوینت معماری باغهای ژاپنی

پاورپوینت شیشه های خود تمیز شونده

پاورپوینت معماری قرن ۲۱

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.