پاورپوینت ریچارد راجرز جورج در تاریخ

6دسامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت ریچارد راجرز جورج در تاریخ

پاورپوینت ریچارد راجرز جورج در تاریخ , پاورپوینت ریچارد راجرز جورج در تاریخ , دانلود پاورپوینت ریچارد راجرز جورج در تاریخ , دانلود مقاله ریچارد راجرز جورج در تاریخ ,

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۳۰۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۶

پاورپوینت ریچارد راجرز جورج در تاریخ در ۲۶ صفحه پاورپوینت برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت ریچارد راجرز جورج در تاریخ

ریچارد راجرز جورج در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۱۹۳۳ در فلورانس ایتالیا از  پدر و مادر انگلیسی متولد شد. پدر او پزشک بود و مادرش علاقه زیادی به طراحی مدرن داشت. خانواده راجرز در سال ۱۹۳۸، همزمان با پدیدار شدن نشانه‌های آغاز جنگ جهانی دوم، به انگلستان بازگشتند. راجرز توانست در سال ۱۹۵۹ مدرک دیپلم خود را از مدرسه AA لندن در رشته معماری دریافت کند.
ریچارد راجرز در سال ۱۹۶۲ مدرک فوق ‌لیسانس خود را از دانشکده معماری ییل Yale دریافت کرد. راجرز در این دانشگاه به همراه نورمن فاستر، همکلاسی خویش، از محضر بزرگانی همچون پل رودلف که رئیس مدرسه معماری بود و جیمز استرلینگ بهره جست. همچنین او در آنجا علاقه زیادی به فرانک لوید رایت پیدا کرد، تا جایی که از او با عنوان (خدای اول من) my first god یاد می‌کند.
راجرز پس از مدتی کار برای Skidmore, Owings & Merrill در نیویورک، به انگلستان بازگشت تا نخستین فعالیت حرفه ‌ای معماری خویش را به همراه نخستین همسرش، Su Brumwell، نورمن فاستر و Wendy Cheeseman، در قالب گروهی کوتاه ‌عمر بنام Team 4 که فعالیتش تنها تا سال ۱۹۶۷ ادامه یافت، شروع کند. از سال ۱۹۷۱ نیز، با پروژه مرکز ژرژ پمپیدوی پاریس، شراکت او با رنزو پیانو شروع شد که این همکاری تا سال ۱۹۷۸ ادامه داشت.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت مجتمع مسکونی در مناطق سرد

پاورپوینت مجتمع مسکونی باغ ونک تهران

پاورپوینت مبانی معماری(حالات رنگی)

پاورپوینت بررسی فرهنگسرای گهوا

پاورپوینت تحلیل خانه ی آبشار

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.