پاورپوینت سینما و معماری

16مه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت سینما و معماری

پاورپوینت سینما و معماری

پاورپوینت سینما و معماری برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

دید کلی :

دانلود فایل پاورپوینت سینما و معماری (استاندارد ها و ضوابط طراحی سینما و رابطه سینما و معماری) ، در حجم ۵۲ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با ۲ هدیه ویژه.

توضیحات کامل :

پاورپوینت سینما و معماری (استاندارد ها و ضوابط طراحی سینما و رابطه سینما و معماری) ، در حجم ۵۲ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با ۲ هدیه ویژه.

 

بخشی از متن:
آدمي همواره نيازهاي مختلفي داشته و دارد كه در طي زمان با ارضاي نيازهاي دوره خود به دوره جديدي از نيازها مي رسد.نظريه پردازان بزرگي همچون مازلو نيازهاي انساني را طبقه بندي كرده است. گرچه اين طبقه بندي ها دچار اشكالاتي است، اما در مقياس جامعه آماري بزرگي را در بر مي گيرد. ارگونومي نيز مانند ساير نيازهاي انساني مسير تكاملي خاصي را طي كرده و به نقطه فعلي رسيده است.
سینما با توجه به کارکرد های اصلی خود که یک سرگرمی و نوعی تفریح فردی و یا خانوادگی است و در وجه دوم به مسائل دیگری نیز می پردازد که باید راحتی و رضایت مخاطب خود را برآورده سازد تا ایشان در آرامش و آسایش به هدف خود برسند.
سینما یک رسانه دیداری شنیداری مبتنی بر تکنولوژی است که به وسیله آن فعالیت اقتصادی صورت می‌گیرد و همچنین قابلیت استفاده هنری را داراست. یک اثر سینمایی که فیلم سینمایی نامیده می‌شود، از عناصر تصویر (به صورت مجموعه‌ای از فریم‌ها) و صدا (گفتگو، صدا و موسیقی) تشکیل شده‌است. یک فیلم بر اساس فیلمنامه و توسط مجموعه‌ای از بازیگرها، کارگردان، فیلم‌بردار و عوامل دیگر ساخته می‌شود. سینما جدیدترین شاخه هنر، معروف به هنر هفتم است که امروزه یکی از عمومی‌ترین و محبوب‌ترین تولیدات هنری را ارائه می‌کند. سینما همچنین به محل پخش عمومی فیلم سینمایی نیز گفته می‌شود.
و…

فهرست مطالب:
بخش اول: استاندارد ها و ضوابط طراحی سینما
مقدمه
سینما
چالش هاي پياده سازي ارگونومي
افتتاح اولین سالن سینما
ورود سینما و ساخت سالن های سینما در ایران
وضعیت سالن های سینما در دهه ۸۰ شمسی
مقایسه سالن های سینمای دیگر کشور ها
استاندارد ها و ضوابط طراحی سینما
بررسی چند استاندارد مهم
نمای یک سالن سینما
بخش دوم:رابطه سینما و معماری
تحلیل تطبیقی مفهوم حرکت در فضای سینما و معماری
تفاوت سینما و معماری
ارتباط سینما و معماری
سینما هنری چند بعدی
تاثیرسینما بر معماری
خانه ی اپرای لیون
بررسی تاثیر معماری بر سینمای اکسپرسیونیست
اکسپرسیونیست
فیلم متروپلیس
نقد
صدا، دوربین، معماری

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۵۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدایای محصول:
فایل پاورپوینت مهندسی فاکتورهای انسانی (ارگونومی) در سالن های سینما
(۲۴ اسلاید)
نقشه اتوکد سینما پردیس

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فارسی شده توسط همیار وردپرس