پاورپوینت مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی

دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۳۲۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۲

پاورپوینت مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی شامل ۴۲ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان علوم تربیتی کاربرد دارد

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی

پاورپوینت مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی شامل ۴۲ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

برای اینکه تصمیم ها وفعالیتهای مرتبط با برنامه ریزی درسی ،آگاهانه ،منطقی وعملی باشند ،بایستی برپایه اصول،معیارها وضابطه های معتبری استوار باشد.

این اصول  ومعیارها را می توان از نتایج ویافته های پژوهشهای انجام شده در زمینه ها و رشته های مختلفی بدست آورد تا اساس وبنیادی عقلانی برای برنامه ریزی درسی ایجاد کنند.

مطالعه وکاربرد اصول ، قوانین ویافته های علمی در زمینه های فلسفی ،روانی و اجتماعی ، برنامه درسی را متکی به مبانی علمی خواهد کرد.آگاهی وتسلط معلمین وبرنامه ریزان براین مبانی ،ضامن موفقیت کار آنها،بهبود آموزش ویادگیری ونهایتا افزایش کارایی نظام آموزشی وپرورش مطلوب فراگیران خواهد شد.

فلسفه یکی از ارکان اساسی زندگی بشردر طول تاریخ است و در تمام فعالیتهای زندگی وی نقش اساسی دارد. هر جا که انسان مجبور است تصمیم گیری نماید،انتخاب کند ،یا با موقعیت دشوار روبروشود مجبور است از فلسفه استفاده کند .استفاده از فلسفه در امور زندگی همیشه جنبه ی خودآگاهی وارادی ندارد و در بسیاری از اوقات زندگی ما بی اختیار و به صورت خودکار مسایل را تحلیل کرده وشقوق مختلف رابررسی واقدام می کنیم . در حالی که اگر از خود ما بخواهند این فعالیت ذهنی را که انجام داده ایم حلیل وبیان کنیم ، ممکن است نتوانیم این کار را بکنیم.

فعایتهای تربیتی هم از جمله فعالیتهای زندگی است که خواه ناخواه متاثر از فلسفه است.یک معلم ومربی هم به عنوان یک انسان ، خودآگاه یا ناخودآگاه در بسیاری از اقدامات وفعالیتهای تربیتی خود از فلسفه استفاده  می کند.

بنابراین فلسفه، مبنای مهمی برای برنامه ریزی درسی است .زیرا بطرق مختلف بر اهداف ، مقاصد ،محتوا وسازمان برنامه درسی تاثیرگذاشته وتعلیم وتربیت ،مربیان وکارکنان آموزشی را تحت تاثیر قرار می دهد.

باتلر در تعریف فلسفه چنین می گوید: (( فلسفه، نظامی از مفروضات بهم مرتبط است که بطور آگاهانه یا ناخودآگاه معتقدیم آنقدر اساسی وکلی هستند که شایستگی وتوانایی عمل در هرحوزه ای را دارند.))

و …

فهرست مطالب

مقدمه
فعالیتهای تربیتی وفلسفه
ارتباط برنامه درسی بافلسفه
اصول فلسفی  برنامه درسی
نتیجه گیری
پایان

عنوان : مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی

فرمت : پاورپوینت

حجم : ۳۳۲ کیلوبایت

تعداد صفحات : ۴۲

 

قیمت فایل فقط ۸,۸۰۰ تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی , پاورپوینت مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی , دانلود پاورپوینت مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی , پاورپوینت رایگان مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی , پاورپوینت نقش فلسفه در برنامه درسی , پاورپوینت اصول فلسفی برنامه درسی , پاورپوینت برنامه ریزی درسی چیست , پاورپوینت تعریف اصول برنامه ریزی درسی , پاورپوینت تعریف برنامه ریزی درسی , دانلود مبانی فلسفی برنامه ریزی درسی , م

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.