والتر گرویوس و بسط معماری در آلمان

13دسامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

والتر گرویوس و بسط معماری در آلمان

والتر گرویوس و بسط معماری در آلمان , مقاله , پژوهش , تحقیق , پروژه , دانلود مقاله , دانلود پژوهش , دانلود تحقیق , دانلود پروژه ,

دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۸۹۸۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۰

مقاله حاضر به شروع دوره کاری معمار آلمانی والتر گروپیوس و آغاز مکتب باوهاوس می پردازد ۵۰ صفحه ورد بهمراه تصاویر مربوطه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

مقاله معماری با موضوع والتر گرویوس و بسط معماری در آلمان

والتر گروپیوس

‹‹ والترگروپیوس›› کار خود را در آلمان در زمانی آغاز کرد که ‹‹ ورک بوند ›› تازه تاسیس یافته بود . وی پس از ختم تحصیل به سال ۱۹۰۷ در دفتر ‹ بهرنس ›› تا سال ۱۹۱۰ کار کرد و این همان زمانی است که این دفتر طرح و اجرای کارخانه توربین سازی جنرال الکتریک را در برلین به عهده گرفته بود . در همین زمان ‹‹ گروپیوس›› در مباحثات ‹‹ ورک بوند ›› شرکت می کرد که چنانکه خود گفته است مفهوم اساسی معماری را بر وی واضح کرد .

 مقاصد معماری

طرح مجموعه ای از ساختمان ها : طرح مجموعه ای از ساختمان ها مانند بنای کارخانه ها ، مدارس ، دفاتر کار و تأترها همواره مورد توجه گروپیوس بوده است و از همین رو کاملا طبیعی بود که وی در طرح خانه هایی که برای طبقات متوسط و کارگران در سال های بیستمین قرن حاضر در آلمان ساخته شد شرکت جوید . بسیاری از آپارتمان ها و منازلی که برای سکونت کارگران در این زمان در برلین ‹‹ دساء›› فرانکفورت ، کارلسورهه و نقاط دیگر آلمان ساخته شد کار او است . جالب توجه ترین کار گروپیوس در این زمینه طرحی بود که برای موسسه تحقیقات خانه سازی دولت آلمان رسم کرد . این مجموعه به تدریج ساخته شد اما نه به ترتیبی که گروپیوس پیشنهاد کرده بود .

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

دانشکده هنر و معماری

معماری های مفهومی

باغ های ایرانی (ورد + پاورپوینت)

احیا و حفاظت از بافت‌های با ارزش تاریخی

معماری شیشه ای و حرکت های نوین

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.