پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده

اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده , پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده , دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده ,

پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۷۵۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۳

پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده شامل ۴۳ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده

پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده شامل ۴۳ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

.

مقدمه:

امروزه برای ساخت سازه های بلند و با طول زیاد نظیر سیلوها، برج های مخابراتی، هسته های برشی ساختمان های بلند، برج های خنک ساز ، دودکشها، پایه های پله، کف تونلها، کانال های آب، کف جاده ها و سازه های مشابه که اجرای آنها در گذشته نیاز به داربست بندی سنگین در اطراف سازه داشت،‌از روشی استفاده می گردد که قالب لغزنده نام دارد.

با استفاده از روش قالب لغزنده بسیاری از داربست بندی های اطراف سازه حذف گردیده و سرعت اجرای کار به همراه نمای بهتر برای کار افزایش می یابد.هدف از این پروژه اجرای سازه های بتنی با استفاده از قالبهای لغزنده و توجه به روشهای غیر کلاسیکی است که با توجه به کارایی زیاد شان می تواند به کار گرفته شود .

در فضای سازه ای یک ساختمان عادی (مثلاَ اداری) استفاده از قالب لغزنده تنها محدود به بخش هسته مقاوم ساختما ن یا عموماَ بخش هایی نظیر هسته دوراسانسور پلهکان و موارد مشابه میباشد . قالب لغزنده چنین عناصری غالبآ کوچک بوده و اجرای انها میتواند به عنوان عملیات فرعی قبل از شروع اجرای قسمت اصلی ساختمان مورد توجه قرار گیرد .

قبل از شرح جزییات اجرای قالب بندی لغزنده باید مزایاو معایب این سیستم کاملآ مورد ارزیابی قرار گیرد تا مشخص شود که در چه نوع پروژه ای میتوان از این تکنیک بهره برد.تا کنون ثابت شده است اجرای قالب بندی لغزنده، روشی به مراتب سریعتر نسبت به شیوههای اجرایی معمول و مرسوم سازه های بتنی می باشد. وبه تبع ان در صورتی که شکل اجرایی با عملیات قالب لغزنده درگیر شود، قطعآ زمان تکمیل وخاتمه پروژه مربوطه،کوتاهتر خواهد شد.

.

فهرست:

عنوان
مقدمه
ظوابط طراحی
نمای سطح بتن
چاه های اسانسور
قالب های لغزنده قائم
قسمتهای اصلی یک قالب لغزنده
قالب بندی دیوار های بتنی به روش لغزنده
قالب ها ی لغزنده و افقی
قالب هاسی رونده
قالب های پرنده

.

عنوان: اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده

فرمت: پاورپوینت

تعداد صفحات: ۴۳ اسلاید

ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر

.

تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:

اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده,  پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده,  دانلود پاورپوینت اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده,

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

_________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع نما و نحوه اجرای آن

دانلود پاورپوینت عایق ها

دانلود پاورپوینت آبنما

دانلود پاورپوینت انواع غلتک ها

دانلود پاورپوینت قالب میزی

___________________________________

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.