پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله جلفا شهر اصفهان

18نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله جلفا شهر اصفهان

 پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله جلفا شهر اصفهان , دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله جلفا شهر اصفهان , پروژه تحلیل فضای شهری ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۴۵۶۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۲

دانلود فایل پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله جلفا شهر اصفهان،در حجم ۲۲ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله جلفا شهر اصفهان

فایل پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله جلفا شهر اصفهان،در حجم ۲۲ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
جلفای اصفهان یكی از مناطق مدیریت شهر اصفهان است كه بنای آن از زمان شاه عباس بوده (۹۸۵ شمسی) و  در جنوب شهر واقع شده است. از نخستین روزهای تكوین این شهرك ارمنی‌نشین،پنج محله به نامهای میدان بزرگ، میدان كوچك، هاكوپ‌جان یا یعقوب‌جان و یا محله‌ی حصیربافها، چهارسوق  قاراكل تشكیل دهنده‌ی این شهرك نوبنیاد عصر شاه عباس بوده است و ساكنین آنها را جلفاییان آذربایجان تشكیل می‌دادند.
در منابع فارسی اسم جلفا به صورت “جولاه” و در زبان ارمنی آن را “جوغا” می‌گویند. قبل از ورود ارامنه به اصفهان، زمینهای كشاورزی از املاك سلطنتی به شمار می رفت كه در سال ۹۹۷ شمسی ضمن فرمانی، به ارامنه واگذار گردید و چون شبكه آبرسانی آن از نهر و جویهای كوچك و بزرگ تشكیل می‌شد،با ایجاد شهرك جلفا، معابر عمومی را به طوری به وجود آوردند كه منطبق با حریم آبها باشد به همین علت کوچه ها پیچ و خم زیادی دارد و حتی توسعه ی جدید جلفا در نیم قرن گذشته و ادامه ی آن در حال حاضر، از حریم آبرسانی مزارع تبعیت می‌كند.

فهرست مطالب:
تاریخچه شکل گیری محله جلفا
سلسله مراتب دسترسی
راهها
گره
نشانه
لبه
اصل محصوریت فضا
مقیاس و تناسب
پویایی و ایستایی
اصل تباین فضاها
اصل قلمرو
توده و فضا
نفوذپذیری
کاربری ها

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD شهرک اکباتان(۸صفحه)

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت عمارت چهل‌ستون قزوین

پاورپوینت روستای یاسه چاه

پاورپوینت مقبره پیر عطا

گنبدشناسی و بررسی تطبیقی دوره ی رنسانس و بیزانس با گنبد ایرانی

پاورپوینت مرمت خانه عباسیان کاشان

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.