پاورپوینت مشخصات فنی حمام و سرویس بهداشتی

17دسامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۳۸۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۴

پاورپوینت مشخصات فنی حمام و سرویس بهداشتی در ۴۴ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مشخصات فنی حمام و سرویس بهداشتی

روانشناسی استفاده از رنگ و موسیقی در حمام

طبق تحقیقات ویكی پدیا، رنگ درمانی یك روش درمانی است كه رنگ ها و نورها باعث تعادل بخشیدن به نیروهای روانی روحی احساسی میشوند
signorini design دوشهایی با رنگ های متنوع طراحی كرده كه از آن آب با رنگ های آرامبخشی چون زرد گرم قرمز آتشی آبی و سبز روشن پایین میریزد.
اگر این رنگ ها برای آرامش شما كافی نبود شما میتوانید جعبه دوش را اضافه كنید و موسیقی گوش كنید. جعبه دوش توسط كمپانی نت در ژاپن طراحی شده و این جعبه دارای audio است كه میتوان آن را به قطعه ای متصل كرد كه دارای ظرفیت ۳۲ مگا بایت تا ۲ گیگا بایت فایل USB یك این قطعه دارای یك كنترل است كه میتوان زمان و ترك های موسیقی را توسط آن تنظیم كرد

دكوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

بهترین محل برای حمام، در مجاورت اتاق های خواب و توالت( در صورتی که داخل خود آنهاحمام نباشد) اگر چه دوش ها نیاز به فضای زیادی نداشته و معمولاً توسط افراد جوان استفاده می شود ولی وان حمام به طور کلی برای افرادمسن مناسب تر هستند اگر خانه دارای اتاق کمکی نباشد یا از یک آشپز خانه ی کوچک برخوردار باشد می توان از فضا ها و اتصالات حمام برای قرار دادن ماشین های لبا سشوئی و سبد لباس های چرک استفاده کرد.
وان های شستشو باید به اندازه های مناسب بوده و سطوح کافی برای ذخیره داشته باشد. لوازم و وسایل هم سطح از لحاظ صرفه جویی در فضا و راحتی تمیز کردن مناسب هستند . توجه داشته باشید که وان های دوتائی حمام با عرض ۲۰/۱متر اجازه حرکت آزادانه بازو ها را به فرد هنگام شستشو نمی دهند ، بنابر این طراحی دو وان ، و نصب جا حوله ای بین دو طرف آن بهتر است .

موقعیت قرار گرفتن حمام

حمام های دارای توالت و دستشوئی اتاق های کاملی هستند که با داشتن امکانات و وسایل بهداشتی نیازهای ساکنین را براورده می کنند.به هر حال، در طراحی یک نقشه ، برای حمام و توالت باید دو اتاق مجزا و قابل قفل شدن اختصاص داد که این امر در ساختمان های مسکونی با بیش از پنج نفر حیاتی است . برای صرفه جویی در هزینه و به دلایل فنی ، حمام –توالت و آشپز خانه باید طوری طراحی شوند که بتوانند از یک لوله کشی تاسیساتی استفاده کنند در خانه های چند طبقه ، دیوارهای حمام ها و توالت ها درست بالای یکدیگر قرار می گیرند که این امر باعث کاهش هزینه ها شده و از لحاظ عایق بندی صدا بسیار ضروری است.

حمام و توالت باید در جهت شمال ساخته شوند و به طور عادی و طبیعی تهویه شده و روشنائی داشته باشند در اتاق های داخلی حداقل جهار بار تعویض هوا در هر ساعت لازم است یرای راحتی، دمای حمام باید بین ۲۲تا۲۴ سانتی گراد باشد دمای ۲۰درجه سانتی گراد برای توالت داخل منازل مناسب است.این میزان دما نسبت به دمای توالت ها در ساختمان های اداری که بین ۱۵ تا ۱۷ درجه سانتی گراد می باشد بسیار بالاتر است .
به دلیل بالا بودن رطوبت در حمام ها ،باید تمام مناطق حمام را به دقت درز گیری کرد .به خاطر رطوبت بالا و فشار هوا ، سطوح داخل حمام باید به راحتی تمیز شوند و دیوارها و سقف های گچی باید در برابر رطوبت مقاوم باشند .کف پوشهای حمام باید از لیز خوردن افراد جلوگیری نمایند. “

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت قصر بلورین

پاورپوینت كاشیكاری

پاورپوینت محوطه سازی

پاورپوینت مدرسه

پاورپوینت نقد مسجد امام اصفهان

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.