پاورپوینت چوب مایع

20ژانویه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت چوب مایع

پاورپوینت چوب مایع

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۸۷۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۰

دانلود فایل پاورپوینت چوب مایع ( متریالی جدید در صنعت ساختمان و دکوراسیون)،در حجم ۲۰ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت چوب مایع ( متریالی جدید در صنعت ساختمان و دکوراسیون) ،در حجم ۲۰ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
امروزه با ظهور مصالح نوین هر آنچه در گذشته غیر ممکن و خیالی به نظر می رسید، رنگ واقعیت به خود گرفته است. ویژگی های مختلف مواد و مصالح که پایه ی صنعت ساختمان، معماری و دکوراسیون داخلی را شکل می دهند، از طرق مختلف ارتقا یافته است و دست سازندگان و معماران را برای بلندپروازی های معمارانه باز گذاشته است.

یکی دیگر از این مصالح نوین ساختمانی، چوب مایع است که زمان زیادی از ظهور آن نمی گذرد. این متریال دارای خواص قابل توجهی است که در عین داشتن ظاهر چوب، کاستی های چوب را جبران کرده و قابلیت های فراوانی دارد.
چوب مایع (نام تجاری: ARBOFORM)نسل جدیدی از مصالح شبه چوب و شبه پلاستیک است که به دلیل اینکه مشابه پلاستیک ها، قابل تزریق بوده و می تواند خواص ظاهری چوب را داشته باشد، امکان کاربرد گسترده ای دارد.
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
معرفی چوب مایع
مزیت های چوب مایع نسبت به پلاستیک و چوب
کاربرد های چوب مایع در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی
نما و المان های معماری
کاربرد در صنایع دیگر

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD نمای ساختمان(۷صفحه)

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت معرفی ۱۰ بنای زیبای جهان

پاورپوینت معرفی خاص ترین برج های معروف جهان از لحاظ معماری

پاورپوینت معماری و فرهنگ

پاورپوینت آشنایی با بلکا و ویژگیهای آن

پاورپوینت ۱۰ بنای تاریخی محبوب جهان

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.