پاورپوینت گرایش مهندسی سازه

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۰۶۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۰

پاورپوینت گرایش مهندسی سازه در ۳۰ اسلایدبرای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

بخشی ازمتن:

آشنایی با گرایش سازه

یکی از مهمترین گرایش‌های مهندسی عمران که اکثر زمینه‌های کاری عمرانی را پوشش می‌دهد، گرایش سازه است. به‌طور کلی مهندسی سازه در ارتباط با طراحی وآنالیز سازه‌های مختلف مانند ساختمان‌های بلند و کوتاهِ پیچیده، پل‌های بزرگ، تونل‌ها، تأسیسات نفتی، سازه‌های آبی و سدها، سازه‌های صنعتی و نظایر آنها می‌باشد و محور اصلی مباحث تشکیل دهندۀ آن، محاسبه تنش‌ها و نیروهای فعال در سازه‌هاست.

هدف این دوره، آموزش افرادی است که دارای توانایی‌های لازم جهت طراحی و نظارت بر اجرای پروژه‌های تخصصی در زمینه مهندسی سازه گردند. از آنجا که این فارغ التحصیلان علاوه بر توانایی های یک کارشناس عمران،از نظر علمی و پژوهشی در یک زمینه خاص معلومات بیشتری دارند، بنابراین کارایی بیشتری نیز داشته و ضمن آنکه می‌توانند در تمام محیط‌های جذبِ فارغ‌التحصیلان کارشناسی مشغول به کار گردند، توانایی بعهده گرفتن مسئولیتهای بالاتر و سنگین‌ترعلمی، پژوهشی و اجرائی را نیز دارند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.