بتن و انواع آن (مهندسی عمران)

15نوامبر - توسط admin2 - 0 - در عمران و ساختمان مقاله

بتن و انواع آن

بتن و انواع آن , تحقیق بتن و انواع آن , بتن و انواع آن , سنگ روان ,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۶۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۶

بتن و انواع آن (مهندسی عمران) برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید این مقاله را دانلود کنید. بتن که میزان تولید آن بالغ بر ۸۳ بیلیون مترمکعب در سال تخمین زده می شود، به علت دارا بودن خواص و ویژگی های ممتاز و نیز در دسترس بودن مصالح آن، پس از آب، پرمصرف ترین ماده روی زمین به شمار می رود

قیمت فایل فقط ۵,۸۰۰ تومان

خرید

بتن و انواع آن 

.

بتن 

.

سنگ روان در خدمت معماری نوین

بتن که میزان تولید آن بالغ بر ۸/۳ بیلیون مترمکعب در سال تخمین زده می شود، به علت دارا بودن خواص و ویژگی های ممتاز و نیز در دسترس بودن مصالح آن، پس از آب، پرمصرف ترین ماده روی زمین به شمار می رود.

.

ویژگی های بتن

بتن می تواند هر رنگ، بافت و طرحی را به خود بگیرد، از این رو شاید بتوان آن را به یک آفتاب پرست تشبیه کرد. رنگ بتن اغلب خاکستری ست،

اما از طریق انتخاب سیمان و مصالح دانه ای مناسب یا با استفاده از رنگدانه های شیمیایی می توان به آسانی آن را در رنگ های سفید، قهوه ای یا حتی قرمز روشن تولید کرد.

.

مقاومت فشاری سنگ و مقاومت کششی فولاد در بتن مسلح

ترکیب مقاومت فشاری سنگ و مقاومت کششی فولاد در بتن مسلح، سازه های بتنی را قادر به تحمل وزن بسیار زیاد و پوشش دهانه های بزرگ می سازد. از آنجایی که عناصر تشکیل دهنده سازه بتن مسلح می توانند بصورت یک شبکه پیوسته و یکپارچه، به هم بافته شوند،

.

فوق روان کننده و کاهش دهنده شدید آب بتن

فوق روان کننده بر اساس الزامات استاندارد ASTM-C494 Types A& F ساخته می شوند این مواد را بعنوان روانسازهای بتن و فوق روانسازهای بتن مصرف کنند و براساس استاندارد ۲۹۳۰ ایران ساخته می شوند. ….

.

آرماتورهای غیر فولادی در بتن

در سال های اخیر استفاده محدودی از آرماتورهای غیر فلزی آغاز گشته است هر چند تحقیقات بر روی کاربرد وسیعتر آنها و عملکرد دراز مدت این نوع آرماتورها ادامه دارد….

بتن ایران ، یک پنجاهم استاندارد

بگفته رییس مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن در کشور ما عمر قطعات بتن از ۵ تا ۱۰ سال تجاوز نمی کند. در حالی که این قطعات در دنیا بیش از ۵۰۰ تا هزار سال دوام دارند….

قیمت فایل فقط ۵,۸۰۰ تومان

خرید

__________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت معرفی چسب بتن، گروت و FRP

دانلود پاورپوینت پلاستیك مسلح یا مواد كامپوزیت (FRP)

_____________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.