تاور کرین چیست و چگونه کار می کند؟

تاور کرین چیست و چگونه کار می کند؟

تاورکرین,انواع تاورکرین,تاورکرین چیست,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۸۵۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۱

پروژه تاورکرین دارای ۱۱ فایل و حجم ۸۵۷ کیلو بایت می باشد . کاربران عزیز می توانید این مطلب را در ادامه دانلود کنید. پروژه تاور کرین چیست و چگونه کار می کند؟ برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی قابل استفاده است.

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

تاور کرین چیست و چگونه کار می کند؟

تاور کرین یا جرثقیل برج سازی یکی از دستاورد های مهم بشری می باشد که ساختارهای متفاوتی بنا به نوع توقع کاربر را دارا می باشد و در زمینه های برج سازی ، سد سازی ، سیلو سازی ، پل سازی و … به کار گرفته می شود که خود می تواند در ارتفاع های متفاوت با باربرداری های متفاوت در شعاع های متفاوت خدمت دهی نماید و چون قدرت مانور بسیار بالا در زمینه ی باربرداری جهت استفاده های گوناگون را دارا می باشد توجه قشر عظیمی از صنعتگران را چه در زمینه ی برج سازی و … به خود اختصاص داده است.
تاورکرین ( جرثقیل برج ) یک وسیله ثابت معمول در محل ساخت ساختمان های بزرگ است. آنها وسایلی قوی و زیبایی ناشناخته هستند ، تاورکرین ها اغلب تا ۱۰۰۰ فوت  قد براشفته اند و از دور می توانند غیر قابل دسترسی باشند. کارگران ساختمانی از تاورکرین برای جابجایی آهن آلات ساختمانی ، بتون ، ابزارهای بزرگ شبیه ژنراتورها و قطعات  مختلف وسیعی در دیگر مصالح ساختمانی استفاده می کنند.
زمانی که به یکی از این جرثقیل ها نگاه می کنید، آنچه می تواند انجام دهد به نظر نزدیک به غیر ممکن است. چرا واژگون نمی شود؟ این جسم طولانی و بلند چگونه می تواند وزنهای خیلی سنگین را بالا برد؟ چگونه با بلند شدن ساختمان ان نا هم رشد می کنند؟ اگر شما تاکنون در مورد چگونه کار کردن تاور کرین نگرانی داشته اید این مقاله این جاست تا شما پاسخ همه ی این سوالات و بلکه بیشتر را پیدا کنید.
پروژه “تاور کرین چیست و چگونه کار می کند؟” در ۱۱ صفحه با فرمت doc (word) آماده شده که برای درس ماشین آلات ساختمانی و راهسازی قابل استفاده است.
.
فرمت: doc
صفحات: ۱۱

قیمت فایل فقط ۳,۰۰۰ تومان

خرید

.

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.