خرابی های آسفالتی

23سپتامبر - توسط adminpost - 0 - در پروژه معماری

خرابی های آسفالتی

 خرید  برچسب ها : خرابی های آسفالتی , خرابی های آسفالتی , دانلود مقاله خرابی های آسفالتی , خرید مقاله خرابی های آسفالتی , خرید و دانلود مقاله خرابی های آسفالتی ,

دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۳۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۳

خرابی های آسفالتی پروژه درس روسازی راه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۷۰۰ تومان

خرید

خرابی های آسفالتی

مقدمه

روسازی‌ها اگر چه از نظر ظاهری سازه‌های ساده‌ای به نظر می‌رسند لیكن سیستم طرح آنها در مقایسه با سایر سازه‌های مهندسی عمران از دشواری‌های بیشتری برخوردار است. در طرح روسازی‌ها مسئله خرابی ناگهانی مطرح نیست مگر آنكه روسازی بطور صحیح اجرا نشده باشد. چنانچه سازگاری ضوابط و روابط طراحی لایه‌های روسازی با سایر پارامترهای طرح روسازی برقرار باشد و ضوابط و معیارهای پذیرفته شده برای سنجش طرح اجرا شده روسازی صحیح باشند یك روسازی باید بتواند كه در دروه بهره برداری بدون آنكه دچار خرابی زودرس شود اهداف اولیه احداث روسازی را تامین نماید. بنابراین علت یا علل بروز انواع خرابی‌های زودرس روسازی‌ها می‌تواند در اثر تغییرات در هر یك، هر دو و یا تمامی عوامل ذیل باشد:

الف : تعداد و نوع وسایل نقلیه عبوری

ب : نوع و جنس مصالح بستر و روسازی

ج : شرایط جوی

د : شرایط زهكشی

ه : كیفیت اجرا

و : ضوابط و معیارهای طرح و اجرا

ز : نگهداری

در جدول (۱) انواع خرابی‌های روسازی آسفالتی بر حسب عوامل ممكن خرابی طبقه بندی و ارائه شده است. شناخت انواع خرابیهای روسازی به همراه ویژگیها (شدت خرابی و سطح تراكم خرابی)، علت و یا علل بروز آنها این امكان را فراهم می‌سازد كه مهندسین طراح و كارشناسان روسازی بتوانند اولاً بطور مستقیم وضعیت سازه‌ای روسازی را سنجش و كیفیت بهره برداری از آن را ارزیابی نموده و ثانیاً  موثرترین استراتژی ترمیم و نگهداری روسازی را انتخاب نمایند. به همین منظور در این بخش از گزارش انواع خرابیهای متداول روسازی‌های آسفالتی و شنی به همراه ویژگی‌ها (شدت و سطح تراكم خرابی) و علت یا علل بوجود آمدن آنها شرح داده می‌شود.

قیمت فایل فقط ۵,۷۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت تناسبات در معماری

پاورپوینت مواد و مصالح عایق كاری صوتی ساختمان ها

پاورپوینت تزئینات در معماری

آموزش گام به گام و تصویری پرسپکتیو و پرسپکتیو یک نقطه ای

تونل سازی و انواع آن

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.