خوردگی در سازه های فلزی

2دسامبر - توسط زهره غفوری تبار - 0 - در پروژه معماری
خوردگی در سازه های فلزی ,  خوردگی ,  سازه های فلزی ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۲۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۱

خوردگی در سازه های فلزی , خوردگی عامل بخش عمده ای از شكست سازهای فلزی است و اهمیت آن نه تنها از ایننظر است كه شكست در بیشتر موارد ناگهانی است بلكه بیشتر به علت حضور و تاثیر همه جانبه آن می باشد خوردگی عبارت است از تخریب ناخواسته یك ماده بر اثر واكنش آن با محیط اطرافش که برای شماکاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانیداین پاورپوینت رادانلودکنید.

قیمت فایل فقط ۴,۲۰۰ تومان

خرید

خوردگی در سازه های فلزی 

۱-۱مقدمه :

   خوردگی عامل بخش عمده ای از شكست سازهای فلزی است و اهمیت آن نه تنها از ایننظر است كه شكست در بیشتر موارد ناگهانی است بلكه بیشتر به علت حضور و تاثیر همه جانبه آن می باشد خوردگی  عبارت است از تخریب ناخواسته یك ماده بر اثر واكنش آن با محیط اطرافش تعریف كلی است و تمام موارد از جمله فلزات، سرامیك ها، و پلاستیك ها را در بر می گیرد. در اینجا بحث درباره خوردگی فلزات می باشد. فلزات می باشد. فلزات قابلیت هدایت الكتریكی زیادی دارند و فرایند خوردگی در آن ها از نوع الكتروشیمیایی می باشد در حالی كه برای مواد غیر هادی از نوع شیمیایی است و اصول شیمی فیزیكی درباره آن ها مطرح می شود.

   بهبود رفتار خوردگی فلزات از نظر اقتصادی و پیشرفت جامعه اهمیت بسزایی دارد و لذا آموزش و گردآوری اطلاعات در این زمینه بسیار مفید می باشد.

در عمل با انجام فرآیندهای بر روی فلز یا محیط اطراف آن و یا هر دو خوردگی كنترل می شود

كنترل محیط ممكن است شامل كنترل تركیب شیمیایی محیط اطراف فلز كاهش رطوبت اتمسفر هوازدایی الكترولیت تبخیر دادن PH به میزان مجاز حذف باكتری ها، كاهش دما واضافه كردن مواد شیمیایی برای كاهش سرعت خوردگی باشد این ها عملیات های مهم برای كاهش خوردگی بخصوص از طریق ایجاد پوشش مهمترین عاملی است كه در اینجا به آن می پردازیم.


نوع فایل: word

سایز:۲۴٫۶ KB

تعداد صفحه:۲۱ 

قیمت فایل فقط ۴,۲۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررا مشاهده کنید:

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

پاور پوینت معماری روم

جزوه دیوارهای هوشمند، ساخت دیوارهای بتنی شفاف با قابلیت تغییر رنگ – مهندسی معماری

انواع پله های ساختمانی – مهندسی معماری

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.