طرح سه بعدی بیل مکانیکی دراسکچاپ به صورت کامل (sketchup)

دانلود پاورپوینت طرح سه بعدی بیل مکانیکی دراسکچاپ به صورت کامل (sketchup) ,  پاورپوینت طرح سه بعدی بیل مکانیکی دراسکچاپ به صورت کامل (sketchup) ,   طرح سه بعدی بیل مکانیکی دراسکچاپ به صورت کامل (sketchup) ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: zip
حجم فایل: ۸۰۰۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱

طرح سه بعدی بیل مکانیکی دراسکچاپ به صورت کامل (sketchup) در این فایل سیو طرح سه بعدی بیل مکانیکی قرار دارد که به صورت زیپ شده می باشد و در ضمن حجم واقعی فایل ۲۳ مگابایت می باشد که بعد از فرآیند زیپ به ۷ مگابایت تغییر کرده و بعد از اکسترک دوباره ۲۳ مگابایت می شود که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت را دانلود کنید .

قیمت فایل فقط ۱,۰۰۰ تومان

خرید

طرح سه بعدی بیل مکانیکی دراسکچاپ به صورت کامل (sketchup)

 

بیل مکانیکی از ماشین‌های سنگین عمرانی و مهندسی است که شامل بازوی مفصلی، باکت و کابین گردان در قسمت بالا و زنجیر و یا چرخ لاستیکی در زیر می‌باشد. این ماشین ارتقاء یافتهٔ بیل‌های بخار است.

از قابلیت‌های این ماشین می‌توان به نصب چکش (پیکور) که بسیار پرکاربرد است اشاره کرد. نصب چکش هیدرولیکی یا پنوماتیک بجای باکت این دستگاه، این امکان را فراهم می‌کند که سطوح و حجم‌ها سنگی یا بتونی را که بنا به دلایلی نمی‌توان با مواد منفجره و یا کمپرسور تخریب کرد، به‌وسیله مجموعه این دو وسیله (بیل و چکش) تخریب نمود.

لازم است ذکر شود به دلیل حجم کم باکت و هزینه‌های بالای نگهداری، برای خاکهای نرم و با حجم زیاد لودر وسیله اقتصادی‌تر است، اما مورد اطمینان برای کارهای شهری نیست (به دلیل رانش ایجاد شده برای ساختمانهای اطراف)، که این موضوع باعث برتری بیل مکانیکی می‌شود.

در این فایل سیو طرح سه بعدی بیل مکانیکی قرار دارد که به صورت زیپ شده می باشد و در ضمن حجم واقعی فایل ۲۳ مگابایت می باشد که بعد از فرآیند زیپ به ۷ مگابایت تغییر کرده و بعد از اکسترک دوباره ۲۳ مگابایت می شود.

دروس مربوطه دانشگاهی : معماری و عمران
موضوع : طرح سه بعدی بیل مکانیکی دراسکچاپ به صورت کامل
فرمت : skp – اسکچاپ
حجم : ۷٫۸ MB

قیمت فایل فقط ۱,۰۰۰ تومان

خرید

 

___________________________________________
پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید :

پاورپوینت شگفت انگیزترین موزه های جهان

پاورپوینت جاذبه های گردشگری اصفهان , کلیساهای تاریخی

پاورپوینت ۱۰ متد طراحی سبک ژاپنی برای دکوراسیون داخلی

پاورپوینت سبک های مهم و پایه در طراحی و دکوراسیون داخلی

پاورپوینت شیوه معماری خراسانی

_____________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.