عیوب جوشکاری در مهندسی جوش و ساختمان

دانلود مقاله عیوب جوشکاری در مهندسی جوش و ساختمان , مقاله عیوب جوشکاری در مهندسی جوش و ساختمان ,  , عیوب جوشکاری در مهندسی جوش و ساختمان ,

عیوب جوشکاری در مهندسی جوش و ساختمان

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۳۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۳

مقاله عیوب جوشکاری در مهندسی جوش و ساختمان ( از ابتدا تا انتها ) در ۱۳ صفحه word آماده شده است در ادامه قسمتی از متن را برای شما قرار داده ایم . در صورت تمایل این مقاله را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

عیوب جوشکاری در مهندسی جوش و ساختمان 

چون مواد و فلزات تشکیل‌ دهنده و جوش‌ دهنده و گیرنده از لحاظ متالوژیکی بایستی دارای خصوصیات مناسب باشند، بنابراین جوشکاری از لحاظ متالوژیکی بایستی مورد توجه قرار گیرد که آیا قابلیت متالوژی و فیزیکی جوشکاری دو قطعه مشخص است؟ . . .
.

مقدمه  

چون مواد و فلزات تشکیل‌ دهنده و جوش‌ دهنده و گیرنده از لحاظ متالوژیکی بایستی دارای خصوصیات مناسب باشند، بنابراین جوشکاری از لحاظ متالوژیکی بایستی مورد توجه قرار گیرد که آیا قابلیت متالوژی و فیزیکی جوشکاری دو قطعه مشخص است؟ پس از قابلیت متالوژی ، آیا قطعه‌ای را که ایجاد می‌کنیم، از لحاظ مکانیکی قابل کاربرد و سالم است؟ آیا می‌توانیم امکانات و وسائل برای نیازها و شرایط مخصوص این جوشکاری ، مثلاً گاز و دستگاه را ایجاد نمائیم و بر فرض ، ایجاد نیرو در درجه حرارت بالا یا ضربه زدن در درجه حرارت پایین ممکن باشد؟ زیرا استانداردهای مکانیکی و مهندسی و صنعتی جوشکاری باید در تمام این موارد رعایت شود تا جوش بدون شکستگی و تخلخل و یا نفوذ سرباره و غیره انجام گیرد.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

.

________________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت ماشین آلات ساختمانی و راهسازی

پاورپوینت انواع شن و ماسه

پاورپوینت پوشش نفوذگر کریستال شونده دربتن

پاورپوینت بچینگ پلانت

پاورپوینت فن کویل

______________________________________________

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.