معماری شیشه ای و حرکت های نوین

معماری شیشه ای و حرکت های نوین ,   دانلود پایان نامه معماری شیشه ای ,  دانلود رساله معماری شیشه ای,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۷۶۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۱

معماری شیشه ای و حرکت های نوین: اختراع شیشه تحولی عظیم در معماری دنیا ایجاد کرد به گونه ای که امروزه شهرهای جهان زیبایی خود را مدیون این تحول بزرگ درصنعت تولید می دانند شیشه به واسطه حرارت دادن و سرد کردن ترکیبی از شن، کربنات سدیم و آهک تولید می شود با تغییرسبک معماری از رومی به گوتیک، کاربرد شیشه در دنیای معماری جایگاه خود را تا ابد پیدا کرد شاید بتوان معماری سبک گوتیک که برای شما کاربران عزیز درنظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت را دانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

معماری شیشه ای و حرکت های نوین:

آغاز قرن بیستم در واقع عصر فضا و زمان نام گذاری شده است، عصرزیبایی شناسی در حرکت، متغیر بودن و هیجان در ماشین. پل شبارت در کتاب معماری شیشه ای خود در سال ۱۹۱۴ می نویسد.

ما بیشتر زندگیمان را در اتاق های بسته سر کرده ایم. این فرهنگی است که با آن بزرگ شده ایم و خو گرفته ایم. سبک معماری ما تا حد زیادی تحت تاثیر فرهنگ ما بوده است. چنانچه بخواهیم تغییری در فرهنگمان ایجاد کنیم به ناچار باید در سبک معماریمان تغییر ایجاد کنیم و این امر تنها به وسیله ترک اتاق های بسته و تغییر دادن آنها حاصل می شود. با نهادینه شدن و معرفی معماری شیشه ای، راه برای عبور نور طبیعی خورشید ، ماه و ستارگان نه فقط از طریق پنجره ای کوچک بلکه از طریق دیوارها که صرفا از شیشه و آن هم شیشه های رنگی ساخته می شوند هموار می شود. بدین ترتیب محیط جدیدی که به وجود می آوریم ،فرهنگی نوین را با خود به همراه می آورد.

غرفه های شیشه ای برونو تات نیز به همین منظور طراحی شد و هدفی مشابه را دنبال می کرد که آن به کار گیری بهینه شیشه و استفاده از شفافیت و روشنایی آن درآینده معماری بود. البته شیشه جزو لاینفک کارهای معماران بزرگ از جمله میس وان ده روهه،لوکوربوزیه و فرانک لیود است…

قیمت فایل فقط ۶,۰۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت پروژه نظم و بی نظمی در مبانی نظری معماری

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

____________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.