مقاله آب بندی بتن

آب بندی بتن , مقاله آب بندی بتن , دانلود مقاله آب بندی بتن

مقاله آب بندی بتن

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۱۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۷

مقاله آب بندی بتن در ۷ صفحه word برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

مقاله آب بندی بتن

.

آب بندی بتن

آب بندی بتن و سازه‌های بتنی
در صورتی‌که عملکرد صحیح سازه ساخته شده به ناتراوا بودن آن وابسته باشد، آب بندی بتن امری است که در تمامی مراحل مطالعات اولیه، طراحی، ساخت بتن و اجرای سازه همواره باید مدنظر بوده و توسط افراد متخصص انجام شود. بسته به استفاد از سازه بتنی آبی (مانند مخازن بتنی آب شرب و تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب) از آنجائی که هدف از طراحی و ساخت چنین سازه‌هایی حفظ آب‌ یا فاضلاب برای مدت زمان طولانی درون آن است و در این مدت فرایندهای تخصصی زیادی بر روی آن انجام خواهد شد، عدم تراوش و عمر مفید بالای سازه موضوعی است که با سطح عملکرد آن رابطه مستقیم دارد. در کل می‌توان این گونه بیان کرد که در سازه‌های بتنی توجه به نحوه عملکرد به هنگام بهره‌برداری در تمامی فازهای طراحی و اجرایی اهمیت ویژه‌ای دارد.
اصول آب بندی بتن
برای آب بندی بتنِ یک سازه اقدامات مختلفی در مراحل اجرا  و پس از اجرا صورت می‌گیرد. برخی از این اقدامات به هنگام تولید بتن و برخی پس اجرا و قبل از بهره‌برداری انجام می‌شود. تولید بتنی مناسب، استفاده از مواد آب بند پوششی و استفاده از واتر استاپ های داخل بتن از جمله راهکارهای آب بندی بتن به شمار می‌رود.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

___________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

دانلود پاورپوینت سازه های چوبی

دانلود پاورپوینت مصالح عایق در و پنجره

دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

_________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.