مقاله انواع خرابی‌های بتن

 انواع خرابی‌های بتن , مقاله انواع خرابی‌های بتن , دانلود مقاله انواع خرابی‌های بتن

مقاله انواع خرابی‌های بتن

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۳۰۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۲

مقاله انواع خرابی‌های بتن در ۱۲ صفحه word برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود نمایید .

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

مقاله انواع خرابی‌های بتن

.

انواع خرابی‌های بتن

انواع خرابی‌های بتن را می‌توان به دو گروه شیمیایی و فیزیکی تقسیم نمود. در گروه خرابی‌های شیمیایی‌، خرابی‌های ناشی از حمله سولفات‌ها و کلرورها، کربناتی شدن و واکنش قلیایی سنگ دانه‌ها با اهمیت‌تر هستند. در گروه خرابی‌های فیزیکی مسئله یخ زدن و آب شدن‌، سایش‌، فرسایش و خلاز‌ایی قابل ذکر است.
به طور کلی تمامی این خرابی‌ها تحت اثر عوامل بیرونی و درونی حادث می‌شوند. در گروه عوامل بیرونی می‌توان از درجه حرارت زیاد محیط و کاهش و افزایش متناوب رطوبت نسبی آن، آب و خاک موجود در اطراف بتن‌های ساخته شده که اغلب حاوی املاح مهاجم برای بتن هستند، انتقال یون‌ها‌ توسط جریان هوا، طوفان‌های ماسه و حملات بیوشیمیایی نام برد.
در گروه عوامل دورنی می‌توان از مصالح تشکیل دهنده بتن یعنی مصالح سنگی نامناسب‌ دارای املاح و غبار زیاد، آب زیاد‌، آب نامناسب و حاوی املاح ‌برای بتن‌، سیمان‌های غیر استاندارد و نامناسب برای شرایط محیطی مختلف، فولاد نامناسب و همچنین از نگهداری غیر صحیح مصالح یاد شده، طرح اختلاط نادرست، عدم رعایت پوشش کافی روی آرماتور و عمل آوری نامناسب نام برد.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

____________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده  کنید:

پاورپوینت معرفی چسب بتن، گروت و FRP

پاورپوینت عوامل تخریب بتن و راه کارهای ترمیم آن (بخش اول)

پاورپوینت ۱۰پل تاریخی ایران

پاورپوینت پیش بینی زلزله توسط ابر زلزله

پاورپوینت مبانی فکری ونظری مسکن

_______________________________________

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.