مقاله ایمنی در جوشکاری

ایمنی در جوشکاری , مقاله ایمنی در جوشکاری , دانلود مقاله ایمنی در جوشکاری

مقاله ایمنی در جوشکاری

دسته: عمران و ساختمان
بازدید: ۱ بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: ۱۵۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۲

مقاله ایمنی در جوشکاری در ۱۲ صفحه word برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را دانلود نمایید .

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

مقاله ایمنی در جوشکاری

.

ایمنی در جوشکاری

یكی از مسائل مهی كه جوشكار و به ویژه مسولین یك كارگاه باید به آن توجه داشته باشند رعایت نكات ایمنی در جوشکاری است. چون عدم رعایت نكات ایمنی در جوشکاری باعث بروز حوادث ناگوار می‌شود كه نه تنها باعث خسارت مالی بلكه خسارت جانی و عواقب تاسف باری خواهد داشت.

.

لوازم حفاظتی مورد نیاز جوشکاران

در موقع برقراری قوس و پس از آن، دو نوع اشعه غیر مرئی به وجود می‌آید که اگر از آنها جلوگیری نشود به پوست و چشم آسیب می‌رساند. این اشعه‌ها شامل اشعه ماورا بنفش و اشعه مادون قرمز است. اثر این اشعه در روی چشم تا ۱۲ متر و روی پوست تا ۵ متر کاملاً محسوس است. برای جلوگیری از اثر اشعه روی چشم و پوست صورت، باید از نقاب‌های دستی فقط برای کارهای کوچک می‌توان استفاده کرد. ‌برای جوشکاری‌های طولانی و مخصوصاً جوشکاری در روی کارگاه‌های باید از نقاب‌هایی که به وسیله یک حلقه قابل تظیم و بر روی سر قرار گرفته‌، استفاده کرد.

.

لوزام حفاظتی دست‌ها و بدن جوشکار

در موقع جوشکاری ذارت ریز فلز مذاب در اطراف قوس الکتریکی پراکنده می‌شود که اگر در تماس مستقیم با پوست بدن قرار گیرد، باعث سوختگی شدید و ایجاد ناراحتی می‌شود. برای جلوگیری از این مسئله با توجه به موقعیت و نوع کار باید از دستکش معمولی یا آستین‌دار استفاده کرد.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید ,vpn نیز غیر فعال باشد تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۶,۵۰۰ تومان

خرید

________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

پاورپوینت پیش ساخته سازی به روش L.S.F

پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر

پاورپوینت آموزشی اجرای کناف

پاورپوینت نورگیرها

پاورپوینت کف کاذب

_________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.