مقاله بتن ویژه

بتن ویژه , مقاله بتن ویژه , دانلود مقاله بتن ویژ

مقاله بتن ویژه

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۸۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۷۰

مقاله بتن ویژه در ۷۰ صفحه word برای کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید در صورت تمایل این مقاله را در ادامه مطلب دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

بتن های ویژه

تکنولوژی بتن الیافی نمونه دیگری از کاربرد کامپوزیت ها به عنوان یک فن آوری نوین در صنعت ساخت و ساز می باشد. بدین منظور مطلب حاضر سعی در معرفی این تکنولوژی خواهد داشت.

از جمله مواد جدیدی که جایگاه ویژه ای در ساخت و ساز به خود اختصاص داده، افزودنی‌های بتن و الیاف تقویت کننده می باشد. استفاده از افزودنی های بتن باعث بهبود خواص مطلوب بتن، همچون مقاومت آن می گردد و در بعضی موارد با کاهش وزن بتن، مصالح بسیار سبکی را فرا راه مهندسین بنا قرار می دهد. بدون بهره گیری از این افزودنی ها بنای برج بزرگ میلاد در شهر تهران امکان پذیر نمی بود. الیاف تقویت کننده نیز از دیگر مواد عصر حاضر هستند که کاربرد های فراوانی در قسمت های مختلف ساختمان یافته اند.

این الیاف که بیشتر شامل الیاف شیشه، پلی پروپیلن و گاه کربن نیز می شود، در ساخت انواع بتن های الیافی کاربرد فراوان دارد. همچنین از الیاف شیشه می توان در تولید آرماتورهای سبک و بسیار مقاوم در برابر خوردگی بهره برد. این الیاف جایگاه نسبتاً مناسبی در تعمیر بناها و تقویت سازه های صدمه دیده دارند و می توانند مقاومت پیچشی و برشی مناسبی پدید آورند. علاوه بر اینها از ورقه های پارچه‌ای فایبر گلاس نیز در تقویت انواع قطعات ساخته شده از بتن مسلح می توان استفاده نمود.

قیمت فایل فقط ۸,۹۰۰ تومان

خرید

_________________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت ایمنی ساختمان و بالابرها

دانلود پاورپوینت آموزشی اجرای کناف

دانلود پاورپوینت نورگیرها

دانلود پاورپوینت کف سازی داخلی طبقات

دانلود پاورپوینت کف کاذب

_________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.