پاورپوینت واحدهای معمول در تصفیه فاضلاب

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۹۳۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۷

پاورپوینت واحدهای معمول در تصفیه فاضلاب در ۲۷ اسلاید برای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

مقدمه :

روش­های تصفیه که در آن­ها کاربرد نیروهای فیزیکی عامل مهمتری است با عنوان عملیات واحد تصفیه شناخته شده اند و روشهایی که در آن حذف آلاینده ها از طریق واکنش­های شیمیایی و زیست شناسی صورت می گیرد با عنوان فراینده های واحد تصفیه معروف اند.
در حال حاضر ، عملیات و فرآیندهای واحد تصفیه در هم ادغام شده و آنچه را که امروزه مراحل اولیه و نهایی تصفیه نامیده می شود تشکیل داده­اند. درر تصفیه اولیه از عملیات فیزیکی تصفیه همچون آشغالگیری و ته نشینی برای جدا کردن مواد شناور و قابل ته نشینی موجود در فاضلاب بهره گرفته می شود.
در تصفیه ثانویه از فرآیندهای شیمیایی و زیست شناختی استفاده می شود تا قسمت اعظم مواد آلی از فاضلاب جدا شود و در تصفیه نهایی ازز واحدهای اضافی عملیات و فرآوری استفاده می­شود تا سایر آلاینده ها مانند نیتروژن و فسفر که مقدار آنها در تصفیه ثانویه کاهش چشمگیری پیدا نکرده است، حذف شوند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.