میزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین

میزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین

پاورپوینت میزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین ,  میزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین ,  دانلودمیزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین ,

 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۵۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۵

میزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین که برای شماکاربران عزیزدر نظر گرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

میزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین

مقدمه

((ربنا ما خلقت هذا باطلا سبحانك))

پروردگارا تو این دستگاه با عظمت را بیهوده نیافریده ای و پاك و منزهی

 (سوره آل عمران آیه ۱۹۱)

خداوند بزرگ آنگاه كه انسان را آفرید از روح خود در او دمید و از این روانسان در زمین خلیفه الله گردید. خداوند عالم تمام امكانات را در اختیار بشر قرار داد و با پیامبرانی از جنس خودشان آنان را راهنمایی فرمود آنان كه از چراغ همیشه فروزان نبوت در گذرگاه زندگی بهره گرفتند همواره بهترین طریق را یافتند و خداوند رحمان نیز در تمام دوران رحمت و بركت خود را به آنان ارزانی داشته و می‌دارد. بی گمان حی قادر با نظم بخشیدن به هفت آسمان و مزین كردن آسمانها به كواكب اقتدار لایتناهی خود را به بندگانش نشان داده است زمین نیز مانند سایر مخلوقات خداوند همیشه فرمانبرداری خالق خویش را بی چون و چرا اجرا نموده است و خداوند حكیم در كتاب آسمانی خویش می‌فرماید: به زمین خطاب شد كه فورا آب را فرو بر به آسمان امر شد كه بارن را قطع  كن به یك لحظه خشك شد و حكم(قهر الهی) انجام یافت و كشتی بر كوه جودی قرار گرفت و فرمان هلاك ستمكاران در رسید (سوره هود آیه ۴۴).

در مقابل این همه عظمت و بزرگی خداوند قادر و حكیم تنها به این جمله اكتفا می‌كنیم كه سبحان الله.

میزان بارندگی و تبخیر ــ منابع آب درون زمین

 « و از ابر آبی به اندازه فرو می فرستیم و آنرا در زمین جا می دهیم و ما در بردن آن (یعنی بردن آن اندازه ای که بارانده ایم) توانائیم ـــ و با آن باغهای خرما و انگور برای شما تولید می کنیم، که هم فراورده های زیادی در آن برای شما هست و هم از آن می خورید (مؤمنون ۱۸ــ۱۹)». « آیا نمی بینی خدا آبی را از ابر پائین می آورد و آنرا در آب راهها در درون زمین راه می برد، سپس با آن رویشها با رنگهای گوناگون درمی آورد، سپس پژمرده می شود، پس از آن آنرا زرد شده می بینی، سپس آنرا خرد خرد می گرداند. در این روند براستی برای ناب اندیشمندان یادآوری افزون نهفته است (زمر ۲۱)».

 

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررا مشاهده کنید:

پاورپوینت تحلیل روستای انجیله

پاورپوینت تحلیل روستای اردمه

نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

__________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.