نقش تقاطعات دارای دوربرگردان در كاهش مصرف سوخت و آلاینده

پاوروینت نقش تقاطعات دارای دوربرگردان در كاهش مصرف سوخت و آلاینده ,  نقش تقاطعات دارای دوربرگردان در كاهش مصرف سوخت و آلاینده ,  دانلود نقش تقاطعات دارای دوربرگردان در كاهش مصرف سوخت و آلاینده ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۳۵۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۵

نقش تقاطعات دارای دوربرگردان در كاهش مصرف سوخت و آلاینده که برای شماکاربران عزیزدر نظر گرفته شده است و شمامیتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

نقش تقاطعات دارای دوربرگردان در كاهش مصرف سوخت و آلاینده

نقش تقاطعات دارای دوربرگردان

در كاهش مصرف سوخت و آلاینده

نقش تقاطعات دارای دوربرگردان در كاهش مصرف سوخت و آلاینده

مقدمه

در جوامع امروز بشری همراه با رشد جمعیت، افزایش وسایل نقلیه و نیاز به جابجایی افراد و تبادل كالا، اهمیت و نقش كلیدی فراهم نمودن تسهیلات سریع و ایمن حمل و نقل بیش از پیش احساس می‌شود. طراحی مناسب شبكه معابر شهری و جاده‌ها می‌تواند نقش مهمی در رفع این نیاز ایفا كند. در دستیابی به یك سیستم حمل و نقل سریع و ایمن، سه عامل مهم استفاده كننده از سیستم، وسیله نقلیه و جاده دخیل هستند كه شناخت نقش و تاثیر هر كدام به تنهایی و ارتباط آنها با یكدیگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

طراحی راه به عنوان یكی از پارامترهای اصلی سیستم حمل و نقل، علاوه بر تامین خصوصیاتی نظیر ایمنی و سرعت باید در كاهش مصرف سوخت، كاستن آلودگی زیست محیطی و كاهش هزینه‌های ساخت و اجرا مخصوصاً در مناطق شهری نیز موثر باشد.

در كشور با توجه به عدم گستردگی خدمات و یكسان نبودن توزیع خدمات عمومی در سراسر كشور، ‌روند مهاجرت از مناطق دورافتاده به سمت شهرهای بزرگ همیشه در حال رشد بوده است. امروزه رشد سریع و روزافزون جمعیت در شهرهای بزرگ كشور و رشد حاشیه‌نشینی كه هیچ تناسبی با امكانات شهری، خدمات عمومی و رفاهی و حتی معابر شهر ندارد، مشكلات فراوانی را برای شهرهای بزرگ پدید آورده است.

قیمت فایل فقط ۴,۷۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیررا مشاهده کنید:

پاورپوینت تحلیل روستای انجیله

پاورپوینت تحلیل روستای اردمه

نقشه كشی صنعتی در محیط Drawing

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.