نورمن فاستر مردی به شكوه ساختمانهایش

نورمن فاستر مردی به شكوه ساختمانهایش

نورمن فاستر مردی به شكوه ساختمانهایش , نورمن فاستر مردی به شكوه ساختمانهایش

دسته: معماری
فرمت فایل: doc
حجم فایل: ۱۶۱۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۰

سر لرد نورمن فاستر در سال ۱۹۳۵ در منچستر انگلیس در خانواده ای فقیر به دنیا آمد شاید به آن زمان میان بچه های متولد شده در پایین شهر منچستر اتقاقی زیاد بزرگ نیافتاده بود پسری باموهایی مشكی به دنیا آمده بود اما امروز نورمن فاستر بزرگترین معمار بریتانیاست او حتی چهره سیاسی و اجتماعی بسیار خوبی در بین احزاب سیاسی و اجتماعی دارد از دلایل موفقیت او می

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

نورمن فاستر مردی به شكوه ساختمانهایش

سر لرد نورمن فاستر در سال ۱۹۳۵ در منچستر انگلیس در خانواده ای فقیر به دنیا آمد شاید به آن زمان میان بچه های متولد شده در پایین شهر منچستر اتقاقی زیاد بزرگ نیافتاده بود پسری باموهایی مشكی به دنیا آمده بود  اما امروز نورمن فاستر  بزرگترین معمار بریتانیاست او حتی چهره سیاسی و اجتماعی بسیار خوبی در بین احزاب سیاسی و اجتماعی دارد . از دلایل موفقیت او میتوان بهره بردن او از چشمانی مكانیكی و رویایی بی حد وحصر و بی پایان را می توان بر شمرد . امروز همان پسری كه در كه در منطقه فقیر نشین منچستر به دنیا آمده بود مردی شده با مقیاسی جهانی مردی كه همه او را به شكوه و عظمت در خاطر جای دادند  درست مانند ساختمانهایش.
در سن ۲۱ سالگی او بورس تحصیلی را در معتبرترین مدرسه معماری جهان مدرسه معماری یل(Yale University) به خود اختصاص داد تا با رفتن به سرزمین آمال سپید ایالات متحده گام در راهی نهد كه آینده ان روشن بود مدرسه معماری یل جایی بود كه بیشترین تاثیر را در دیدگاه  نورمن گذاشت البته مدرسه ای  كه شاید چندان خاطرات خوشی را مرد طلایی ریبیا (RIBIA ) امروز در خاطر نداشته باشد . نورمن جوان منچستری  در یل بود كه با ریچارد راجرز فلورانسی  آشنا شد  او به همراه ودی و سوزی گروهی را در یل درست كردند به نام گروه ۴ . گروهی از جوانانی كه در ان زمان این گروه عمده كارشان پیرامون مدرنیته ای بود كه پنجه  در  معماری آن زمان افكنده بود می‌گذشت . بعد ها نورمن با وندی ازدواج كرد و ریچارد با سوزی این گروه كوچك تا سال ۱۹۶۷ در لندن  كه دفتر معماری فاستر و همكاران راه افتاد  به بقای خود ادامه داد.
عنوان: نورمن فاستر مردی به شكوه ساختمانهایش
فرمت: word
حجم فایل فشرده: ۱٫۵۸ MB
صفحات: ۴۰ صفحه

قیمت فایل فقط ۴,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت یادمانهای استاد هوشنگ سیحون

پاورپوینت کاخ – معماری اسلامی

پاورپوینت کاروانسرا

پاورپوینت مناره

پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی ۲

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.