پاورپوینت آپارتمان خیابان ملا صدرا تهران ، دکوراسیون داخلی آرامش بخش

 پاورپوینت آپارتمان خیابان ملا صدرا تهران ،  دکوراسیون داخلی آرامش بخش ,  آپارتمان خیابان ملا صدرا تهران ،
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۳۰۶ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۲

پاورپوینت بررسی معماری آپارتمان خیابان ملا صدرا تهران ، دکوراسیون داخلی آرامش بخش که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت رادانلود کنید.

قیمت فایل فقط ۱,۱۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت آپارتمان خیابان ملا صدرا تهران ، دکوراسیون داخلی آرامش بخش

به سراغ شرکت طراحی دکوراسیون داخلی طوفان می رویم تا با بررسی فضاهای طراحی شده توسط آن ها با تاثیرات دکوراسیون داخلی بر عملکرد انسان بیشتر آشنا شویم. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی طوفان (اولین شرکت دکوراسیون داخلی بر مبنای علم روانشناسی) با هدف ارائه خدمات حرفه ای معماری و دکوراسیون داخلی و در پاسخ به نیازهای روز افزون این مقوله در کشور در سال ۱۳۸۵ تأسیس شد. این شرکت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی بر اساس اصل “طراحی علمی، کیفیت عالی، و زمان مناسب” در پروژه­ های مسکونی، اداری، تجاری فعالیت می­ کند.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان ملاصدرا

پنجره های سرتاسری در طراحی دکوراسیون داخلی

استفاده از اصول طراحی پلان باز در دکوراسیون داخلی

استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون داخلی

مبلمان چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی

رنگ های روشن برای مبلمان ها در طراحی دکوراسیون داخلی

وسایل تزیینی و دکوری هماهنگ با دکوراسیون داخلی

نورپردازی دردکوراسیون داخلی

فضاهای مسکونی:  دکوراسیون فضاهای داخلی ساختمان چه اداری چه مسکونی باید به نحوی اجرا شود که فعالیت های روزمره ما در آن راحت تر صورت بگیرد. چرا که ما بیشتر ساعات روز خود را در فضاهای بسته می گذرانیم، پس بسیار مهم است، که دکوراسیون داخلی فضاها اثرات مثبتی بر روحیات ما داشته باشند.

اگر ما بتوانیم محل کار و منزل خود را طوری طراحی کنیم که از حداکثر فضاها استفاده مطلوب داشته باشیم و دکوراسیون زیبایی را هم برای فضا در نظر بگیریم، در انجام کارهای روزمره از لحاظ فیزیکی و روانی عملکرد بهتری خواهیم داشت.

این آپارتمان در خیابان ملاصدرا واقع شده است. طراح با استفاده از متریال های ساده مانند چوب یک فضای دلنشین برای این آپارتمان طراحی کرده است. چیزی که در این فضا به چشم می آید استفاده از رنگ های گرم است، این کار باعث شده است فضایی باز تر پدید بیاید و هیچ گونه حس بستگی در فضا حس نشود.

نکته مهم دیگر در طراحی دکوراسیون داخلی این آپارتمان، ایجاد بازشوهای بزرگ و سرتاسری است که بهترین راه برای ورود نور به این فضا به شمار می رود که در زیبایی فضاهای داخلی تاثیر به سزایی داشته است.

ترکیب این بازشوهای سرتاسری با رنگ های گرم، فضایی صمیمی را پدید آورده است که می توان در آن عملکردی خوب داشت و حس خوب را در فضا تجربه کرد.

قیمت فایل فقط ۱,۱۰۰ تومان

خرید

____________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر را مشاهده کنید:

پاورپوینت ضوابط و استاندارد کامل فضاهای مسکونی

اتوکد و رساله فرهنگسرا-نمونه اول

پاورپوینت معماری اسلامی ترکیه

دانلود پاورپوینت معماری همساز با اقلیم

پاورپوینت معماری پایدار

_______________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.