پاورپوینت بتن عبور دهنده نور(لایتراکان)

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۲۱۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۰

دانلود فایل پاورپوینت بتن عبور دهنده نور(لایتراکان)،در حجم ۵۰ اسلایدبرای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت بتن عبور دهنده نور(لایتراکان)

فایل پاورپوینت بتن عبور دهنده نور(لایتراکان)،در حجم ۵۰ اسلاید رای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
ساخت مصالحی كه بتوانند نور را از خود عبور دهند، یكی از اهدافی بوده است كه مهندسین همواره در پی آن بوده اند.مصالحی که هم مقاومت زیادی داشته باشند و هم جلوه و زیبایی خاصی ایجاد کنند. بتن میتوانست انتخاب مناسبی از نظر مقاومت باشد اما دارای ظاهری سرد و خشن و سخت میباشد برای این منظور ویل ویتینگ مدرس دانشگاه دیترویت، ماسه و سیلیكای سفید و سیمان سفید را با نسبت های مختلف مخلوط نمود و خمیری بدست آورد كه در مقایسه با مخلوط های استاندارد با ضخامت كمتری اهداف مورد نظر او را برآورده می كرد. او نوارهای كوتاه پشم شیشه را برای تقویت به خمیر اضافه نمود.

پس از آن ویتینگ خمیر تولید شده را در قالبی چهارگوش ریخت، او نمونه های متعددی ساخت و تلاش كرد كه هر بار از ضخامت آن كم كند ولی نه آنقدر نازك كه موجب شكستگی صفحات شود. آخرین نمونه صفحه ای بود كه در مركز ضخامتی معادل یك سكه داشت و در كناره ها به یك سانتیمتر می رسید، ویتینگ می گوید: “آرزوی من این بود كه در یك روز آفتابی بتوانید در داخل اتاق نشسته و نور كافی برای خواندن كتاب داشته باشید.”
و…

فهرست مطالب:
مقدمه و تاریخچه
مخترع
اجزای بتن
نحوه ساخت
تاثیرات سازه ای و مقاومت
مشخصات تکنیکی
کلیات فیزیکی
محاسن بتن عبور دهنده نور
موارد کاربرد
دیوار
پوشش کف
طراحی داخلی
کاربرد در هنر
بلوک بتنی عبور دهنده نور
لامپ لایترا کیوب
گالری تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۵۰ اسلاید رای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

هدیه محصول:
فایل WORD استفاده از خرده شیشه در بتن(۸صفحه)

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت بیوگرافی معمار فرشید موسوی

پاورپوینت پله فرار چیست؟

پاورپوینت روان کننده ها وفوق روان کننده ها در عرشه فولادی

پاورپوینت سازه با اسکلت بتنی بهتر است یا فولادی ؟

پاورپوینت راه های افزایش مقاومت بتن

پاورپوینت لوله و اتصالات

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.