پاورپوینت برج مسکونی B3 مهستان

24اکتبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت برج مسکونی B3 مهستان

 پاورپوینت برج مسکونی B3 مهستان , دانلود پاورپوینت برج مسکونی B3 مهستان , برج مسکونی مهستان , پاورپوینت مجتمع مسکونی ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۸۵۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۱

دانلود فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل برج مسکونی B3 مهستان،در حجم ۲۱ اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت برج مسکونی  B3  مهستان

فایل پاورپوینت بررسی و تحلیل برج مسکونی  B3  مهستان،در حجم ۲۱ اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

برج مسکونی B3 واقع در بهترین نقطه شهرک قدس، یکی از نادر مجموعه های شهری مبتنی بر شهرسازی مدرن حال حاضر در کشور، که اصول شهرسازی پیشرفته و تفکیک کاربری های مختلف در آن بطور اصولی و فنی رعایت شده اند قرار گرفته است، بعنوان هشتمین ساختمان بلندمرتبه در سایت مهستان شهرک قدس (غرب)، مشرف بر دره مسیل اوین که بزرگراه چمران را بر پهنه خود جای داده است بر رهگذران سواره در این بزرگراه و قسمتی از بزرگراه شهید همت فخر فروشی و چشم نوازی می کند. در طراحی و جانمایی این پروژه سعی شده است تا ضمن ایجاد کمترین اشرافیت بر برجهای مجاور، حداکثر چشم انداز از فضاهای شهری و طبیعت اطراف را تأمین نماید. به لحاظ طرح معماری، سازه و تأسیسات بکار رفته در این پروژه به جرأت می توان گفت که برج B3 رقیب داخلی جدّی را در چنین ابعاد و اندازه ای سراغ ندارد.

فهرست مطالب:
معرفی
معماری برج B3
سازه برج B3
اسكلت برج
نمــــا
تأسیسات برج B3

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول
فایل Word همین محصول(۱۵ صفحه)

قیمت فایل فقط ۵,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت بررسی ، تجزیه و تحلیل شهرک امید تهران

پاورپوینت برج مسکونی B3 مهستان

پاورپوینت مفهوم ستاره ها در هتل

پاورپوینت نمونه موردی کتابخانه

پاورپوینت بررسی باغ های ایرانی

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.