پاورپوینت تحلیل روستای فرخان (پروژه روستا) _ ۵۱ اسلاید

پاورپوینت تحلیل روستای فرخان (پروژه روستا) _ ۵۱ اسلاید

 پاورپوینت تحلیل روستای فرخان (پروژه روستا) ,  دانلود پاورپوینت تحلیل روستای فرخان ,  روستای فرخان ,

 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۲۷۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۱

پاورپوینت تحلیل روستای فرخان (پروژه روستا)که برای شماکاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانیداین پاورپوینت رادانلودکنید.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت تحلیل روستای فرخان (پروژه روستا)

موقعیت جغرافیایی:

به طور كلی بیانگر وضعیت خاص یك محل در سطح زمین است و مفاهیم گوناگونی دارد. امامعمولا اصلاح موقعیت مطلق ونسبی به كار برده می شود. nموقعیت مطلق: nاین موقعیت بر اساس مقادیر طول و عرض جغرافیایی مشخص میشود روستاهای فرخان_علیاوسفلی كهنه وشاهراه به لحاظ موقعیت مطلق در رق شهرستان قوچان در۳۲  ۵۸طول شرقی و ۳۷۵ عرض شمال و ارتفاع ۱۳۵۵ متر از سطح دریا واقع شده است. nموقعیت نسبی: n این موقعیت براساس و ویژگیهای خاص طبیعی (توپوگرافی_منابع معدنی و مانند آن)یا بر مبنای روابط بیرونی و درونی یك واحدمسكونهای شخصی می شود و به ترتیب موقعیت طبیعی (موقعیت جغرافیایی)و موقعیت كاركردی را شكل می دهد .

موقعیت طبیعی یك واحد سكونتگاه با عوامل محیطی همچون پستی وبلندی_منابع آب _پوشش گیاهی_ارتباط مستقیم دارد.بنابر این با توجه به استقرار یك سكونت گاه در روی كوه پایه _ساحل و پایكوه موقعیت ها (گوناگون طبیعی ترتیب عبارت است از :موقعیت كوهستانی _موقعیت دامنهای_موقعیت دره ای_موقعیت ساحلی_موقعیت جلگهای (دشتی)موقعیت پایكوهی .به لحاظ طبیعی فرخان  در دسته روستاهای جلگه ای محسوب می شود. nموقعیت كاركردی بر اساس شكل و دامنه روابط و نحوه بر آوردن نیازهای  یك سكونت گاه مشخص می شودو اگر چه وابسته به موقعیت طبیعی است_می توان شامل جمله های زیر شود.

 

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر رامشاهده کنید:

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.