پاورپوینت خانه مستوفی در شوشتر

30ژانویه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت خانه مستوفی در شوشتر

پاورپوینت خانه مستوفی در شوشتر

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۷۲۹۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۱

پاورپوینت خانه مستوفی در شوشتر برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

مجموعه مستوفی یكی از كاملترین مجموعه های بافت قدیم شوشتر به شمار می آید این مجموعه شامل پل، منزل، مسجد و حمام است كه متاسفانه حمام آن تخریب شده است قلعه سلاسل در شمال شرقی و پل بند شادروان درشمال غربی آن قرار دارند رودخانه كارون (شاخه شطیط) به فاصله حدودا ۲۰۰ متری شمال مجموعه واز شرق به غرب در جریان است

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت خانه مستوفی در شوشتر

این مجموعه به یكی از تجار و بزرگان شوشتر مربوط به اواخر دوره قاجاریه وزمان مظفر الدین شاه تعلق دارد و سبک اصفهانی است .صاحب آن آقا خلیل مستوفی بوده است . زمانی كه رضاشاه به این خطه آمد، در این ساختمان اقامت نمود . از حیاط با صفای این خانه رودخانه شطیط ومناظر اطراف رویت می شوند دیوارهاوسقف این خانه باآجر تزیین شده است .دارای شبستان وشودان بزرگ با ستونهای زیبا آجری است.

منزل مستوفی به لحاظ داشتن ویژگی خاص و همچنین عناصر معماری بكار رفته در آن و تزئینات آجر كاری زنده و بدیع تو سط میراث فرهنگی خریداری و مرمت گردید.  این خانه در سال ۱۳۷۴ به اداره میراث فرهنگی شوشتر و در حال حاضر به رستوران سنتی مستوفی تبدیل شد. این بنا به شماره ۲۳۱۵ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

به همراه نقشه های بازسازی و مرمت خانه مستوفی

قیمت فایل فقط ۷,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت آسیب شناسی خانه انصاری

پاورپوینت معماری سبک آذری

پاورپوینت آشنایی با اقلیم گرم و مرطوب

پاورپوینت معماری اصیل ایرانی در خانه بروجردی‌‌ ها

نقشه های فرودگاه ( اتوکدی )

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.