پاورپوینت راهنمای طراحی، ساخت و بهره برداری از سدهای پسماند

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۶۸۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۸

پاورپوینت راهنمای طراحی، ساخت و بهره برداری از سدهای پسماند در ۲۸ اسلاید ببرای کاربران عزیز بویژه برای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۵,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت راهنمای طراحی، ساخت و بهره برداری از سدهای پسماند

فهرست:
اهداف
دامنه
پسماند
سدهای پسماند و سدهای ذخیره آب
معیارهای طراحی سدهای پسماند
برنامه‌ی بهره‌برداری از سدهای پسماند

راهنمای طراحی، ساخت و بهره برداری از سدهای پسماند
در پی بروز حوادثی در سدهایی که برای انبارش مواد پسماند معدنی سـاخته مـی‌شـوند و بـا توجـه بـه کمبـود مدارك فنی در زمینه‌ی این نوع سدها در سطح کشور، مقرر شد که در چهـارچوب شـرح وظـایف وزارت نیـرو، برای راهنمایی در زمینه‌ی طراحی، ساخت و بهره‌برداری از سدهای پسماند با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه شود. مخاطبـان اصـلی در دو بخش آب (سدسازی) و بخش صنعت طرح‌های معدنی متمرکز هسـتند.
اهداف
با هدف ارتقای دانش فنی و توسعه‌ی ساخت ایمن سدهای پسماند، تهیه شده است. توسعه‌ی پایدار سدهای پسماند از دیدگاه طراحی، ساخت و بهره‌برداری ایمـن مـورد توجـه ویـژه قـرار گرفتـه است. منظور از توسعه پایدار، توسعه‌ای است که نیازهای امـروز را بـدون آن کـه اثـری بـر توانـایی نسـل‌هـای آینـده بـرای تـامین نیازهایشان داشته باشد، تامین کند. هر چند به طور عمده این نشریه بـا هـدف در اختیـار قـرار دادن توصـیه‌هـای فنـی در مـورد انبارش سطحی مواد پسماند تدوین شده است، ولی بسیاری از اصول مطرح در مورد انواع دیگر انبارش نیز کاربرد دارد.
دامنه
به انبارش سطحی مواد پسماند معدنی پرداخته می‌شود، اما دامنـه‌ی کـاربرد آن در برگیرنده‌ی تمامی وجوه مرتبط با اجزای سامانه‌های انباشت پسماند، که فقط شـامل سـازه‌هـای مـرتبط و زیرساخت‌ها  نیست. به علاوه در نشریه شماره ۶۸۲ به انواع دیگر ضایعات معادن همچون خاك سـطحی، روبـاره‌ی معـدنی و کان سنگ کم ارزش نیز پرداخته نشده است. این راهنما بر سدهای پسماند، مدیریت پسـماند و آب در داخـل مخـزن آن‌هـا تمرکز دارد و به جزییات مربوط به توزیع پسماند و زیرساخت‌های لازم برای مدیریت آب نمی‌پردازد.

توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید

قیمت فایل فقط ۵,۹۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت بیوگرافی معمار فرشید موسوی

پاورپوینت پله فرار چیست؟

پاورپوینت روان کننده ها وفوق روان کننده ها در عرشه فولادی

پاورپوینت سازه با اسکلت بتنی بهتر است یا فولادی ؟

پاورپوینت راه های افزایش مقاومت بتن

پاورپوینت لوله و اتصالات

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.