پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر

پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر

پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر,دانلود پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر,زندگینامه نورمن فاستر,

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۵۵۲ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۵

پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر دارای ۳۵ اسلاید و حجم ۱۵۵۲ کیلوبایت می باشد. در ادامه معرفی کوتاهی درباره زندگینامه نورمن فاستر را برای شما ارائه کرده ایم و در صورت تمایل به داشتن اطالاعات بیشتر می توانید فایل مورد نظر را دانلود نمایید. نورمن فاستر ، در اول ماه ژوئن۱۹۳۵ در شهر منچستر متولد شد پس از اتمام دوره متوسطه ، به صورت نیمه وقت و به عنوان منشی در تالار شهر منچستر شروع به کار کرد.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر

نورمن فاستر ، در اول ماه ژوئن۱۹۳۵ در شهر منچستر متولد شد. پس از اتمام دوره متوسطه ، به صورت نیمه وقت و به عنوان منشی در تالار شهر منچستر شروع به کار کرد . سپس به خدمت سربازی رفت و در حین خدمت در نیروی هوایی ، در زمینه مهندسی الکترونیک مهارت یافت و اطلاعاتی در مورد هواپیما کسب کرد . در نهایت ، به دلیل علاقه به هواپیماهای گلایدر به یک خلبان ماهر تبدیل شد . ۱۹۵۵ پس از اتمام دوره دوساله سربازی ، در دفتر دو تن از معماران منچستر مشغول به کار شد. ۱۹۵۶ با ثبت نام در دانشگاه معماری منچستر ، به فراگیری دروس نسبتا سنتی ( در مقایسه با دروس و و رویکرد های متفاوت در انجمن معماران لندن و مدرسه ی معماری لیورپول ) پرداخت . با این حال ، در این سال ها توانست مهارت های منحصر به فردی در زمینه ی فنون ترسیم و ارائه به دست آورد.
اطلاعات کامل را درباره نورمن فاستر در این پاورپوینت قرار دارد که پس از دانلود تمام اطلاعات را در اختیار خواهید داشت.
پاورپوینت زندگینامه نورمن فاستر – پاورپوینت قابل ویرایش و آماده برای ارائه – برای درس انسان طبیعت معماری – ویژه دانشجویان معماری
.
فرمت: پاورپوینت
حجم فایل فشرده: ۱٫۶ MB
صفحات: ۳۵ اسلاید

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.