پاورپوینت سازه های بنایی

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۲۲۲۸ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۵

پاورپوینت سازه‌‌های بنایی در ۳۵ اسلایدبرای دانشجویان عمران و ساختمان در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت سازه‌‌های بنایی

سازه‌‌های بنایی

سازه‌‌های بنایی ساختمانی هستند که ‌در ساخت اسکلت آن از آجر، بلوک سیمانی، سنگ ‌یا به طور کلی از مصالح طبیعی مانند خاک استفاده شده است‌. به طوری که بارهای قائم و بارهای جانبی توسط دیوارها با مصالح بنایی تحمل می‌شوند. سازه‌‌های بنایی به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند.
۱- ساختمان بنایی مسلح
۲- ساختمان بنایی محصور شده با کلاف
۳- ساختمان بنایی غیر مسلح

ساختمان‌های بنایی مسلح
این ساختمان‌ها‌ با استفاده از آجر، سنگ، بلوک‌های سیمانی یا ترکیبی از آنها ساخته شده و همچنین توسط میلگردهای فولادی تقویت می‌شوند. نحوه عملکرد ساختمان‌های بنایی مسلح به گونه‌ای است که عملاً واحدهای بنایی نقش تحمل نیرو‌های ثقلی را بر عهده دارند و میلگردهای فولادی برای افزایش باربری جانبی ساختمان استفاده می‌شوند.

ساختمان‌های بنایی محصور شده با کلاف
این ساختمان‌ها با استفاده از آجر، سنگ، بلوک‌های سیمانی یا ترکیبی از آنها ساخته شده و در آنها از کلاف‌های افقی و قائم که معمولاً از بتن مسلح هستند، استفاده می‌شود.
نحوه عملکر‌د ساختمان‌های بنایی کلافدار به گونه‌ای است که عملاً دیوارهای بنایی نقش تحمل نیروهای ثقلی و جانبی را بر عهده دارند و کلاف‌ها جهت یکپارچگی و شکل پذیری دیوارها استفاده می‌شوند.

ساختمان‌های بنایی غیر مسلح
این ساختمان‌ها تنها از آجر، سنگ‌، بلوک‌های سیمانی یا خشت ساخته می‌شود. مصالح فولادی و بتنی در آنها کاربردی ندارند. در ساختمان‌های بنایی غیر مسلح از فولاد یا بتن استفاده نمی‌شود و عملاً تمام بارهای ثقلی و جانبی باید توسط مصالح غیر مسلح دیوارها تحمل شود.

کاربران عزیز توجه داشته باشید هنگام دانلود فایل از مرورگر internet explorer استفاده نکنید تا با مشکل روبه رو نشوید.

قیمت فایل فقط ۶,۹۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت نازک کاری ساختمان‌

پاورپوینت طراحی سازه‌های بتنی پیش ساخته

پاورپوینت سازه های فولادی

پاورپوینت بتن ریزی در هوای سرد و گرم

پاورپوینت سلول‌های خورشیدی در صنعت ساختمان

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.