پاورپوینت شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند

پاورپوینت شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند ,  دانلود پاورپوینت شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند ,  شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۶۲۰۱ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۱

دانلود فایل پاورپوینت شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند،در حجم ۴۱ اسلاید،همراه با یک هدیه ویژهمدیریت پسماند در شهرهای بزرگ، به شیوه های اصولی و با رعایت مسائل زیست محیطی، یکی ازمهمترین موضوعات مورد بحث در زمینه مدیریت شهری می باشد که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما میتوانید این پاورپوینت را دانلود کنید .

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند

فایل پاورپوینت شبکه جمع آوری و دفع فاضلاب و پسماند،در حجم ۴۱ اسلاید،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
مدیریت پسماند در شهرهای بزرگ، به شیوه های اصولی و با رعایت مسائل زیست محیطی، یکی ازمهمترین موضوعات مورد بحث در زمینه مدیریت شهری می باشد. ضایعات سمی و خطرناک که زاییدۀ دست بشر و حاصل فعالیت در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و تجارت می باشد. این ضایعات در طول سالیان و به ویژه در دو دهۀ اخیر در کشور بدون توجه به اصول مهندسی و زیست محیطی در زمین یا آب های پذیرنده تخلیه شده و یا حداکثر با بی توجهی هر چه تمام تر در هر نقطه ای در گوشه و کنار شهرها و آبادی ها دفن شده اند که در اثر عدم رعایت اصول علمی و زیست محیطی باعث آلودگی آب، خاک و هوا شده و سلامت انسان و سایر موجودات زنده را به خطرافکنده است با گذشت زمان و مشخص شدن آثار سوء ناشی از دفن غیراصولی این مواد در محیط و عوارض نامطلوب و مخاطره آمیز آن بر موجودات زنده و عوامل زیست محیطیِ آن، کشورهای صنعتی را برآن داشت تا قوانین مبسوطی را به منظور کنترل مواد زائد سمی و خطرناک درسال ۱۹۸۰ به مرحلۀ اجرا گذارند.

اولین قوانین و مقررات مربوط به کنترل مواد خطرناک و سمی در سال ۱۹۸۰ در کشورهای عضو بازار مشترک اروپا به مرحلۀ اجرا درآمده است.در حال حاضر اغلب کشورهای دنیا نیز از جمله جمهوری اسلامی ایران به عضویت این کنوانسیون درآمده اند. از آنجاییکه تولید پسماندهای خطرناک و مسألۀ دفع اصولی و زیست محیطی آن به مرور زمان به ویژه در دو دهۀ اخیر در کشور به صورت یک معضل حاد محیط زیست درآمده است، و همگام با توسعۀ اقتصادی و صنعتی میرود تا این مشکل ابعاد گسترده تری پیدا کند. بنابراین لازم است تا مطالعات وبررسی هایی در زمینۀ شناسایی کمی و کیفی و اعمال مدیریت زیست محیطی پسماندهای خطرناک کشور بصورت روندی علمی و سیستماتیک درآید.

فهرست مطالب:

یشگفتار
فاضلاب
فاضلاب چیست؟
انواع فاضلاب
تاریخچه ی سیستم دفع فاضلاب

روش های جمع اوری دفع فاضلاب
ضرورت جمع آوری وتصفیه فاضلاب
روش های تصفیه فاضلاب
پسماند
پسماند چیست؟
قوانین مرتبط با دفع پسماند

انواع پسماند
عوامل موثر در بازیافت
کاهش پسماند
روش های دفع پسماند
مکان یابی محل دفع پسماند
سازمان های مرتبط در زمینه ی جمع آوری ودفع فاضلاب و پسماند
منابع و مآخذ

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

___________________________________________
پیشنهاد می کنم مطالب زیر را مشاهده کنید :

پاورپوینت شگفت انگیزترین موزه های جهان

پاورپوینت جاذبه های گردشگری اصفهان , کلیساهای تاریخی

پاورپوینت ۱۰ متد طراحی سبک ژاپنی برای دکوراسیون داخلی

پاورپوینت سبک های مهم و پایه در طراحی و دکوراسیون داخلی

پاورپوینت شیوه معماری خراسانی

_______________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.