پاورپوینت ضوابط و اصول طراحی هتل و متل

پاورپوینت ضوابط و اصول طراحی هتل و متل

پاورپوینت ضوابط و اصول طراحی هتل و متل , ضوابط و اصول طراحی هتل و متل , ضوابط طراحی هتل , پاورپوینت ضوابط و اصول طراحی هتل و متل ,

دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۶۰۰۰ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۳

پاورپوینت ضوابط و اصول طراحی هتل و متل برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

هتل یک واژه فرانسوی و منظور آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر را در مقصد یا مسیر حرکت تامین می کند به عبارت دیگر هتل یک مجتمع خدماتی است با هدف کسب درآمد که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد

قیمت فایل فقط ۱۱,۰۰۰ تومان

خرید

هتل یک واژه فرانسوی و منظور آن مکانی است که تسهیلات لازم برای اقامت کوتاه مدت مسافر را در مقصد یا مسیر حرکت تامین می کند. به عبارت دیگر هتل یک مجتمع خدماتی است با هدف کسب درآمد که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد معادل های فارسی آن عبارت اند از: کاروانسرا، مهمانخانه، مهمان پذیر،زائرسرا و مسافر خانه،که صرفنظر از درجه و کیفیت خدماتی آنها در دنیا پیشینه چندین هزار ساله دارند. این تاسیسات برای کسب و کار و ایجاد درآمد ساخته می شوند، و گرنه اقامت موقت از طریق خیریه، و انواع کم هزینه تری وجود داشته و دارند. میان شیوه مسافرت،سنت و نحوه اقامت موقت رابطه تنگاتنگی وجود دارد. هتل به مفهوم یک مجتمع خدماتی با هدف کسب درآمد و سود پدیده تکوین یافته ای است که پیشینه آن به انقلاب صنعتی اروپا بر می گردد،از انقلاب صنعتی تا به امروز دست کم چهار رویداد به رونق صنعت توریسم و هتل سازی و هتل داری کمک کرده است.
نخستین عامل: تغییر الگوی تولید و مصرف انرژی از سوختهای گیاهی و حیوانی به زغال سنگ و سپس به انرژی هیدروکربنی از آغاز قرن بیستم ( که امکان تحرک انسان را در مقیاس انبوه و سریع فراهم آورد.)
دوم: تولید انبوه صنعتی و گسترش تجارت، آن هم به مقیاس وسیع.
سوم: اختراع و رواج خودروی شخصی و ترن و هواپیما و امکان حرکت سریع و آسان تر
و نهایتا: افزایش سطح درآمد مردم همراه با کاهش ساعات کار و افزایش اوقات فراغت
هتل از آن دسته مباحثی محسوب میشود که بیشتر به عملکرد بنا توجه دارد تا به فرم آن ، با این وجود نمی توان از فرم به عنوان یکی از مهمترین عناصر جذب مخاطب فارغ شد. هتل ها از نظر کیفی به چند دسته عمده تقسیم میشوند که در زبان عام از آنها به تعداد ستاره تعبیر میشود. یکی از ایده های مورد استفاده در هتل میتواند تفکیک فضاهای سرویس دهنده و سرویس شونده باشد که در کارهای لویی کان میتوان به خوبی آنرا مشاهده کرد.
عنوان: ضوابط و اصول طراحی هتل و متل
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: ۵٫۹ MB
صفحات: ۵۳ اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پاورپوینت ضوابط و اصول طراحی هتل و متل

قیمت فایل فقط ۱۱,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت بهره گیری از انرژی خورشید در صنعت ساختمان

پاورپوینت معماری ارگانیک

پاورپوینت بررسی نمونه های تجاری

پاورپوینت جنبش فکری لویی کان و مکتب پست مدرنیسم

پاورپوینت بررسی لانه سازی زنبورعسل و مرغ تاق نصرت

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.