پاورپوینت ضوابط پارکینگ

ضوابط پارکینگ , پاورپوینت ضوابط پارکینگ , دانلود پاورپوینت ضوابط پارکینگ ,

پاورپوینت ضوابط پارکینگ

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۴۱۵۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۶۰

پاورپوینت ضوابط پارکینگ شامل ۶۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

قیمت فایل فقط ۹,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت ضوابط پارکینگ

پاورپوینت ضوابط پارکینگ شامل ۶۰ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
.

مقدمه:

هر سال ۸۷۶۰ ساعت است و اگر فرض كنیم كه هر اتومبیل در طول سال به طور متوسط بیست هزار كیلومتر مسافت بپیماید و متوسط آن ۴۰ كیلومتر در ساعت باشد مدت زمانی كه یك اتومبیل در سال به طور متوسط در حركت است برابر با ۴۰۰ ساعت می شود. بنابراین، هر اتومبیل به طور متوسط ۸۳۶۰ ساعت در سال در حال توقف است و احتیاج به محلی برای توقف دارد. این محاسبه ساده نشان می دهد كه مدت زمان نیاز هر اتومبیل به پاركینگ به مراتب بیشتر از مدت زمان حركت آن است.
نتیجه: به دلیل رشد بالای شهر نشینی، افزایش جمعیت و مسافرت های درون شهری، امروزه کلان شهرها با کمبود فضا برای پارک خودرو دست به گریبانند. همین مهم ضرورت ساخت پارکینگ را بیش از پیش تقویت می کند.

قیمت فایل فقط ۹,۹۰۰ تومان

خرید

____________________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت انواع سقف های رایج بتنی

دانلود پروژه جرثقیل و انواع آن

دانلود پاورپوینت سازه های چوبی

دانلود پاورپوینت مصالح عایق در و پنجره

دانلود پاورپوینت اثرات زلزله بر ساختمان

______________________________________________

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.