پاورپوینت طرح ۵ – مطالعات تطبیقی و ضوابط ساخت در منطقه قاسم آباد

پاورپوینت طرح ۵ – مطالعات تطبیقی و ضوابط ساخت در منطقه قاسم آباد

پاورپوینت طرح 5 - مطالعات تطبیقی و ضوابط ساخت در منطقه قاسم آباد ,  طرح 5 مطالعات تطبیقی و ضوابط ساخت در منطقه قاسم آباد ,  مطالعات تطبیقی و ضوابط ساخت در منطقه قاسم آباد ,

 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۱۳۱۷۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۴۷

پاورپوینت طرح ۵ مطالعات تطبیقی و ضوابط ساخت در منطقه قاسم آبادکه برای شماکاربران عزیزدرنظرگرفته شده است و شمامیتوانیداین پاورپوینت رادانلودکنید.

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت طرح  ۵  – مطالعات تطبیقی و ضوابط ساخت در منطقه قاسم آباد

قاسم‌آباد از توابع و دهکده‌های شمیران و نام محله‌ای در شمال شرق تهران و منطقه ۴ ناحیه ۷ شهرداری قرار دارد و به همراه ده نارمک یکی از محله‌های شرقی تهران می‌باشد این محله که در حال حاضر بخشی از محله «ده نارمک و قاسم‌آباد» به شمار می‌آید، از کهن‌ترین آبادی‌های شمیران می‌باشد که انار آن بسیار زبان زد بوده‌است، و اگر آنچنان که می‌گویند انار تهران و ساوه معروف بوده، یحتمل انار نارمک (معرب این کمله نرمق می‌باشد) را می‌گفته‌اند. نام نرمق در چندین کتب تاریخی ذکر شده و آن را از توابع آبادی ری می‌دانستند، چراکه تهران هنوز پایتخت ایران شناخته نمی‌شده‌است. ین محله که از دو محله قاسم‌آباد و ده نارمک تشکیل شده، از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به بزرگراه شهید زین‌الدین، از شرق به بلوار گلستان ـ خیابان بوستان غربی ـ خیابان ۲۵ متری شکوفه و از سمت غرب به خیابان هنگام محدود می‌شود. این محله در حال حاضر ۱۹۰۹۴ نفر جمعیت را در خود جای داده است. محله قاسم‌آباد ـ ده نارمک از شمال با منطقه ۴ شهرداری تهران، از جنوب با محله اوقاف، از طرف شرق با محله قنات کوثر و از طرف غرب با محله شهرک ولی عصر- لویزان- شیان و محله شمیران نو همسایه است (معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۴، ۱۳۸۷).

قیمت فایل فقط ۹,۵۰۰ تومان

خرید

______________________________________
پیشنهاد میکنم مطالب زیر رامشاهده کنید:

تحقیق شهر کرج

پاورپوینت سازه های طبیعی و هندسه فراکتال

پاورپوینت بررسی مدرسه باهاوس (bahouse)

آب و معماری

بررسی مدل سازه در حالت خطی

_____________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.