پاورپوینت قصر اُخَیْضِر

25نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت قصر اُخَیْضِر

پاورپوینت قصر اُخَیْضِر , دانلود پاورپوینت قصر اُخَیْضِر و مسجد ابودلف , پاورپوینت قصر اُخَیْضِر , پاورپوینت مسجد ابودلف , تحلیل قصر اُخَیْضِر ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۸۰۹۴ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۸

دانلود فایل پاورپوینت قصر اُخَیْضِر و مسجد ابودلف ،در حجم ۳۸ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت قصر اُخَیْضِر

فایل پاورپوینت قصر اُخَیْضِر و مسجد ابودلف ،در حجم ۳۸ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.
بخشی از متن:
قصر اُخَیْضِر:
بنایى‌ تاریخى‌ شامل‌ دژ، كاخ‌ و مسجد، واقع‌ در صحرای‌ «وادی‌ عُبید» عراق‌، ۴۰ كیلومتری‌ جنوب‌ غرب‌ كربلا و حدود ۱۹۳ كیلومتری‌ جنوب‌ بغداد. مجموعه‌ای‌ ساخته‌ شده‌ رو به‌شمال‌ كه‌ بخش‌ مسكونى‌ آن‌ در داخل‌ حصار جای‌ دارد. حصار خارجى‌ بنا مستطیل‌ و به‌ ابعاد ۱۷۵ x 169متر است‌ كه‌ در میان‌ هر دیوار آن‌ یك‌ دروازة ورودی‌ و در هر یك‌ از ۴ گوشة آن‌ یك‌ برج‌ دیده‌بانى‌ مدور و در فاصلة آنها ۱۰ نیم‌ برج‌ مدور هر كدام‌ با دو طاق‌نمای‌ كور احداث‌ شده‌ است‌. در دو طرف‌ هر دروازه‌ نیز برجهای‌ خارجى‌، متمایز از برج‌ دیده‌بانى‌ قرار دارد. حصار خارجى‌ دو طبقه‌ بوده‌، و طبقة فوقانى‌، پوشش‌ گهواره‌ای‌ داشته‌ است‌. ارتفاع‌ كنونى‌ آن‌ ۱۷ متر است‌ كه‌ با احتساب‌ كنگره‌های‌ از میان‌ رفته‌، دست‌ كم‌ به‌ ۱۹ متر مى‌رسیده‌ است‌. هر دو نمای‌ خارجى‌ و داخلى‌ حصار با طاق‌نماهای‌ كور یا چراغدان‌ تزیین‌ شده‌ است‌ كه‌ بر بالای‌ جرزهای‌ مستطیل‌ شكل‌ قرار دارد. ضخامت‌ دیوار ۲٫۶ متر است‌، ولى‌ در محل‌ پایة جرزها، این‌ ضخامت‌ به‌ ۴٫۶ متر مى‌رسد.

فهرست مطالب:
معرفی قصر اُخَیْضِر
بررسی بخش های مختلف بنا
مسجد
صحن‌ تشریفات‌
خانه های مسکونی
مصالح ساختمانی
مآخذ
مسجد ابودلف
ویژگیهای معماری
دیوارهای خارجی
درهای ورودی
مناره
نقشه و تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۸ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت مسجد تاریخانه ی دامغان(۱۶اسلاید)

قیمت فایل فقط ۸,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت نگاهی به تاریخچه خانه‌ اپرای سیدنی

پاورپوینت خانه های تاریخی کاشان،اوج شکوه معماری ایرانی

پاورپوینت معماری کاخ چهل ستون

پاورپوینت استاندارد و ضوابط طراحی فرهنگسرا

پاورپوینت معماری کودکان

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.