پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ

21فوریه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ

پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۷۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۲

دانلود فایل پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ ،در حجم ۲۲ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ ،در حجم ۲۲ اسلاید قابل ویرایش برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

بخشی از متن:
مجموعه ای که قرار است به کیفیت زندگی مردم این منطقه از هلند کمک شایانی کند. ظاهر جذاب و هیجانی این مجموعه، باعث شده است که مردم از مناطق دیگر هم به اینجا جذب شده و از بودن در آن لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنند.
مجموعه ورزشی استریجپ (sports complex Strijp) توسط گروه LIAG در سال ۲۰۱۲ طراحی و در آیندهوون ساخته شد. آیندهوون، شهری زیبا، مدرن و صنعتی در استان برابانت شمالی در جنوب شرقی هلند است که محل تولد کارخانه‌ های فیلیپس می باشد.
مجموعه ورزشی استریجپ، با مساحتی حدود ۴۴۸۹ مترمربع، در یک تپه سبز رنگ و دنج، با مقیاسی انسانی ساخته شده و کل ساختمان دارای یک ورودی اصلی است.
و…

فهرست مطالب:
معرفی مجموعه ورزشی استریجپ
گالری تصاویر
نقشه های مجموعه ورزشی استریجپ

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

قیمت فایل فقط ۵,۰۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت تحلیل مسجد جامع قزوین

پاورپوینت نفوذپذیری ( فصل اول محیط پاسخده)

پاورپوینت غنای حسی (فصل ششم محیط پاسخده)

پاورپوینت مرکز ملی ورزش های آبی پکن( مکعب آبی )

پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.