پاورپوینت معماری بومی مازندران و گیلان

29نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت معماری بومی مازندران و گیلان

 پاورپوینت معماری بومی مازندران و گیلان , دانلود پاورپوینت معماری بومی مازندران و گیلان , پاورپوینت معماری بومی مازندران ,

دسته: معماری
بازدید: ۱۰۳ بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۸۰۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۳۲

دانلود فایل پاورپوینت معماری بومی مازندران و گیلان ،در حجم ۳۲ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۸,۵۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت معماری بومی مازندران و گیلان

فایل پاورپوینت معماری بومی مازندران و گیلان ،در حجم ۳۲ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
همان گونه که می دانیم اندیشمندان سرزمین ایران را به ۴ اقلیم متفاوت از نظر آب و هوا تقسیم بندبی نموده اند که شامل : اقلیم گرم و خشک فلات مرکزی – اقلیم گرم و مرطوب حاشیه خلیج فارس- اقلیم سرد و کوهستانی و بالاخره اقلیم معتدل و مرطوب حاشیه دریای مازندران می باشد.
استان های گیلان ، مازندران و گلستان امروزی که زیر مجمو عه های مورد آخر تقسیم بندی فوق می باشند دارای ویژگی های مشترکی هستند که بسته به مو قعیت جغرافیایی خود اندکی با هم اختلاف دارند.به عنوان مثال برون گرایی مسئله ای است که در تمامی مناطق حاشیه مازندران دیده می شود .
قرارگیری خانه در وسط حیاط به لحاظ کمک به تنفس بیشتر بنا از چهار طرف است .
مسئله دیگر انجام فعالیت های روزمره زندگی در فضاهایی بالاتر از سطح زمین است که این مورد نیز در تمامی مناطق دیده شده و با افزایش میزان رطوبت در غرب این ناحیه ارتفاع فضاهای مسکونی از سطح زمین بیشتر می گردد .
شیب سقف خانه ها نکته مشترک دیگری است که این مورد نیز رابطه مستقیم با رطوبت و میزان بارندگی داشته و هرچه به سمت گیلان ( غرب ناحیه ) نزدیک شویم به شیب بام ها اضافه می شود.

فهرست مطالب:
مقدمه
معماری بومی مازندران
گیلان و عجایب معماری اش
ویژگیهای معماری در حال فراموشی گیلان
تمرکز برای دفاع دسته جمعی
مصالح بومی
ایوان
تلار ، نمادی از برونگرایی
مشخصه های مهم معماری گیلان
معماری سنتی گیلان درحال فراموشی
سخن آخر

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۳۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD معماری ایلام قدیم(۵۴ صفحه)

قیمت فایل فقط ۸,۵۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت نظام هندسی حاکم بر باغ سازی پلکانی ایرانی

پاورپوینت اصول و طراحی مسجد

پاورپوینت سیستم های گرمایش غیر فعال

پاورپوینت قلعه های تاریخی قزوین

پاورپوینت معماری بومی مازندران و گیلان

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.