پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی

پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی

 معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی ,  پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی ,  دانلود پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی ,

 دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۹۵۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۷

پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی شامل ۲۷ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید نمایید .

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی

پاورپوینت معماری بومی و اقلیمی مناطق کوهستانی شامل ۲۷ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی معماری) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
مقدمه:
میزان متفاوت وترکیب گوناگون عوامل اقلیمی که خود ناشی از تفاوت موقعیت جغرافیای مناطق مختلف است، حوزه های اقلیمی متفاوتی در آنجا پدید آورده که هریک ویژگی های خاصی دارد. محیط زیست ، شهرها وحتی بناهای مربوط به این حوزه های اقلیمی، ویژگیهای خاصی متناسب با شرایط اقلیمی خود به دست آوردند. هدف این گزارش ، تعیین حوزه های مختلف اقلیمی ایران در ارتباط با معماری وارائه اطلاعاتی است که برای دست یابی به طرحهای منطقی معماری وهماهنگ با اقلیم مورد نظر است .
در این گزارش تاثیر هریک از عناصر اقلیمی(تابش آفتاب، رطوبت وباد) برساختمان مورد بررسی قرار می گیرد. در بین این عناصر، تابش آفتاب- که نور وحرارت طبیعی را به وجودمی آورد- مهمترین عنصر محسوب می شود.

مقدمه:

میزان متفاوت وترکیب گوناگون عوامل اقلیمی که خود ناشی از تفاوت موقعیت جغرافیای مناطق مختلف است، حوزه های اقلیمی متفاوتی در آنجا پدید آورده که هریک ویژگی های خاصی دارد. محیط زیست ، شهرها وحتی بناهای مربوط به این حوزه های اقلیمی، ویژگیهای خاصی متناسب با شرایط اقلیمی خود به دست آوردند. هدف این گزارش ، تعیین حوزه های مختلف اقلیمی ایران در ارتباط با معماری وارائه اطلاعاتی است که برای دست یابی به طرحهای منطقی معماری وهماهنگ با اقلیم مورد نظر است .در این گزارش تاثیر هریک از عناصر اقلیمی(تابش آفتاب، رطوبت وباد) برساختمان مورد بررسی قرار می گیرد. در بین این عناصر، تابش آفتاب- که نور وحرارت طبیعی را به وجودمی آورد- مهمترین عنصر محسوب می شود.

قیمت فایل فقط ۷,۹۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد می کنم  مطالب زیر را مشاهده کنید :

ده آسمان‌ خراش برتر جهان

پاورپوینت معماری باغ های ایرانی.

پاورپوینت ارگ بم، شاهکار هنر معماری

پاورپوینت پنج معمار برتر زن ایرانی

پاورپوینت معماری بیزانس

_____________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.