پاورپوینت معماری پایدار

معماری پایدار ,  پاورپوینت معماری پایدار ,  پروژه معماری پایدار ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۶۳۴۵ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۵۶

پاورپوینت معماری پایدار دارای ۵۶ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید از این پاورپوینت می توانید برای دروس مبانی نظری معماری معماری معاصر و معماری جهان استفاده نمایید

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت معماری پایدار

 
پاورپوینت معماری پایدار دارای ۵۶ اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید. از این پاورپوینت می توانید برای دروس مبانی نظری معماری , معماری معاصر و معماری جهان استفاده نمایید.
كمیسیون جهانی محیط زیست و توسعه تعریف پایداری را این گونه پیشنهاد كرده است : تاُمین كردن نیازهای كنونی بدون لطمه زدن به توانایی نسل های آینده برای بر آوردن  نیازهای خاص خود . در این تعریف ضمن این كه به نقش های اخلاقی انسان ها در حیات ابدی شان در كره خاكی اشاره نشده ، مرتبه و ارزش اركان و مؤلفه های دیگر دخیل در ایجاد نظام زیست جهانی نیز نادیده گرفته شده است . نیاز به یافتن راه حل های بلند مدت كه تداوم بقا و رفاه انسان را تضمین كند ، از یافتن واژگان مناسب برای تشریح این نیاز ، بسیار ضروری تر است . از این لحاظ ، بحث و مجادله  درباره اصطلاح های معماری سبز ، پایدار ، یا بوم سازگار ، خیلی مهم نیست. معماری یكی از شاخص ترین صورت های فعالیت اقتصادی است . نابودی زمین توسط ما منجر به نابودی ۲۷۰۰۰ گونه زیستی در یكسال می‌شود یعنی هفتاد و چهار انقراض در یك روز و یا سه نابودی در یك ساعت! مدارك جدیدتری براساس مجله تایم مورخ ۳۱ ژانویه ۲۰۰۰، این تعداد را بالاتر نشان می‌دهد یعنی صدها انقراض در یك روز.
.
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: ۶٫۳ MB
صفحات: ۵۶ اسلاید
پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت:
پاورپوینت معماری پایدار

قیمت فایل فقط ۷,۰۰۰ تومان

خرید

_______________________________________________

لطفامطالب زبر را مشاهده کنید:

پاورپوینت بارهای وارده بر ساختمان

پاورپوینت اصول کاشی کاری ساختمان

پاورپوینت عایق رطوبتی بام

پاورپوینت ضوابط و معیارهای طراحی و محاسبه مخازن بتنی آب زمینی

_________________________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.