پاورپوینت مقررات ملی ساختمان

مقررات ملی ساختمان , پاورپوینت مقررات ملی ساختمان , دانلود پاورپوینت مقررات ملی ساختمان ,

پاورپوینت مقررات ملی ساختمان (الزامات عمومی ساختمان)

دسته: عمران و ساختمان
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۷۰۱۷ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۱۰۳

پاورپوینت مقررات ملی ساختمان (الزامات عمومی ساختمان) شامل ۱۰۳ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت را دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۱۱,۹۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت مقررات ملی ساختمان(الزامات عمومی ساختمان)

پاورپوینت مقررات ملی ساختمان(الزامات عمومی ساختمان) شامل ۱۰۳ اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
مقدمه:
مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان با عنوان الزامات عمومی ساختمان، تعیین‌كننده شكل و نحوه قرارگیری مجاز ساختمان در زمین و فضاهای باز و ضوابط مربوط به تصرف‌های مختلف و حداقل‌های الزامی فضاها و تأمین نور و هوا است

پاورپوینت مقررات ملی ساختمان (الزامات عمومی ساختمان)

پاورپوینت مقررات ملی ساختمان(الزامات عمومی ساختمان) شامل ۱۰۳ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.

مقدمه:

مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان با عنوان الزامات عمومی ساختمان، تعیین‌كننده شكل و نحوه قرارگیری مجاز ساختمان در زمین و فضاهای باز و ضوابط مربوط به تصرف‌های مختلف و حداقل‌های الزامی فضاها و تأمین نور و هوا است.

قیمت فایل فقط ۱۱,۹۰۰ تومان

خرید

__________________________________________

پیشنهاد می کنیم این مطالب را مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت اتصالات در سازه فولادی

دانلود پاورپوینت سد سازی و انواع آن

دانلود پاورپوینت سوپر پانل ، مشخصات و نحوه اجرای آن

دانلود پاورپوینت نقش سنگدانه ها در بتن

دانلود پاورپوینت مواد پلیمری

______________________________________________

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.