پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی

21نوامبر - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی

پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی , دانلودپاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی , کاخ جوسق‌الخاقانی , پاورپوینت کاخ , پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی ,

دسته: معماری
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: ۲۳۷۷۹ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۹

دانلود فایل پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی ،در حجم ۲۹ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

قیمت فایل فقط ۷,۳۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی

فایل پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی ،در حجم ۲۹ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:
جوسق‌ به‌ معنای‌ كاخ‌ است و چون‌ ساخت‌ آن‌ به‌ فتح‌بن‌ خاقان وزیر متوكل‌ عباسی‌، نسبت‌ داده‌ شده‌ به‌ جوسق‌الخاقانی‌ معروف‌ گردیده‌ است‌ .
مسعودی آن‌ را خاقانی‌ نامیده‌ است‌ و چون‌ معتصم‌ در این‌ كاخ‌ مردم‌ را به‌ حضور می‌پذیرفت‌، آن‌ را دارالعامّه‌ نیز نامیده‌اند بنای‌ این‌ كاخ‌، هم‌ زمان‌ با تأسیس‌ سامرّا به‌ دستور معتصم‌ در زمینی‌ متعلق‌ به‌ مسیحیان‌ كه‌ دیری‌ نیز در آن‌ قرار داشت‌ و به‌ دستور معتصم‌ به‌ مبلغ‌ چهار هزار دینار خریداری‌ شده‌ بود، با فراخواندن‌ هنرمندان‌ و كارگران‌ از شهرهای‌ دیگر، آغاز گردید . معتصم‌ و خلفای‌ پس‌ از وی‌، از بخشی‌ از این‌ كاخ‌ به‌ عنوان‌ زندان‌ استفاده‌ می‌كردند پس‌ از آن‌، از این‌ كاخ‌ برای‌ اقامت‌ بعضی‌ خلفا و شخصیتهای‌ سیاسی‌ استفاده‌ شد.

فهرست مطالب:
معرفی کاخ
مشخصات کاخ
بخشهای کاخ
نقشه ها و محل قرارگیری بخش های مختلف
تزئینات کاخ
معماری کاخ
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت بنای عالی قاپوی اصفهان(۲۳ اسلاید)

قیمت فایل فقط ۷,۳۰۰ تومان

خرید

پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را نیز مشاهده کنید:

پاورپوینت کاخ جوسق‌الخاقانی

پاورپوینت اورشلیم

نور در معماری

پاورپوینت تحلیل برج آزادی

پاورپوینت معماری تمدن‌های اژه‌ای

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.