پاورپوینت کامل موزه

پاورپوینت کامل موزه ,  دانلود پاورپوینت کامل موزه ,  پاورپوینت بررسی کلی موزه ,
 دسته: معماری
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: ۱۷۴۰۳ کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: ۲۱۶

دانلود فایل پاورپوینت کامل مطالعه در مورد موزه،در حجم ۲۱۶ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژهتا كنون هیچ تعریف تئوری جامعی برای این كه مشخص كند موزه چگونه مكانی است ابراز نگردیده است، البته این بدان معنا نیست كه هیچ درك صحیحی از اینكه موزه چیست وجود نداشته باشد که برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته شده است و شما می توانید این پاورپوینت را دانلود کنید .

قیمت فایل فقط ۲۵,۰۰۰ تومان

خرید

پاورپوینت کامل موزه

فایل پاورپوینت کامل مطالعه در مورد موزه،در حجم ۲۱۶ اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
تا كنون هیچ تعریف تئوری جامعی برای این كه مشخص كند موزه چگونه مكانی است ابراز نگردیده است، البته این بدان معنا نیست كه هیچ درك صحیحی از اینكه موزه چیست وجود نداشته باشد زیرا موزه‌هایی كه ساخته شده‌اند و طرحهایی كه بوسیله طراحان مختلف عرضه گشته‌اند هر كدام خود گویای این مطلب است كه موزه بدون تعریف خاصی بتواند بطورجامع درموردكلیه موزه‌ها صادق باشد می‌تواند بوجود آید و هر موزه‌ای شكل خاص خود را یافته و در دسترس عموم قرار گیرد .

تعریف لغوی موزه:
این واژه كه زبان لاتین و از كلمه موزن بوده و به معنی مجلس فرشتگان الهام‌فصل، مشتق شده است، توسط “گیوم” و در واژه‌نامه‌اش به نام، فرهنگ یونانی لاتین، به عنوان مكانی وقف شده به فرشتگان الهام‌فصل و مطالعه كه در آن آدمی به مقوله‌های اصیل می‌پردازد تعریف گشته است.
نام موزه از لغت فرانسوی Musee گرفته شده و به معنای مكانی است كه مجموعه بزرگی از آثار باستانی و صنعتی و چیزهای گرانبها را در آن به معرض نمایش می گذارند و دانشمندان و پژوهشگران و هنرمندان و علاقه مندان از آن استفاده می كنند. كلمه موزه را فرانسویان از لغت یونانی گرفته اند. موزه نام تپه ای در آتن بوده است كه در آن عبادتگاهی برای موزه ها ساخته شده بود.
تاریخ تشكیل اولین موزه در ایران را باید در گنجینه های گرانبهایی كه باستان شناسان به دست آورده اند، جستجو كرد. ایرانیان برای رهایی از آسیب بیگانگان گاهی گنجینه های گرانبهایی مانند كلوزر، كلماكره و مجموعه سفال ئ آبگینه گرگان را درون چاه ها و حفره ها پنهان می كردند.
اولین بار به دستور ناصرالدین شاه قاجار در داخل سلطنتی كاخ گلستان، تالاری به موزه اختصاص یافت كه سپس همین مكان با ملحقاتی غنی تر شد و به نام موزه ” همایونی ” گشایش یافت

فهرست کلی مطالب:

مقدمه
فصل اول:شناخت طرح
فصل دوم:شناخت بستر طرح
فصل سوم:برنامه ریزی فیزیکی

فصل چهارم:مسائل تکمیلی در خصوص ساخت موزه
فصل پنجم:بررسی نمونه های داخلی و خارجی
منابع و مآخذ

قیمت فایل فقط ۲۵,۰۰۰ تومان

خرید

___________________________________
پیشنهاد می کنم  مطالب زیر را مشاهده کنید :

ده آسمان‌ خراش برتر جهان

پاورپوینت معماری باغ های ایرانی.

پاورپوینت ارگ بم، شاهکار هنر معماری

پاورپوینت پنج معمار برتر زن ایرانی

پاورپوینت معماری بیزانس

_____________________________________

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.