پاورپوینت کتابخانه عمومی دس موینس

16مه - توسط adminpost - 0 - در پاورپوینت پروژه معماری

پاورپوینت کتابخانه عمومی دس موینس

پاورپوینت کتابخانه عمومی دس موینس

پاورپوینت کتابخانه عمومی دس موینس برای دانشجویان معماری در نظر گرفته شده است و در ادامه این مطلب از فروشگاه فایل سازه برتر بخشی از این پاورپوینت همراه با فهرست و تصویر پیش نمایش از این پاورپوینت برای کاربران عزیز قرار داده و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت می توانید این فایل را بصورت آنلاین خریداری و دانلود نمایید

دید کلی :

دانلود فایل پاورپوینت کتابخانه عمومی دس موینس ، در حجم ۱۸ اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب جهت ارائه کلاسی ، همراه با یک هدیه ویژه.

توضیحات کامل :

پاورپوینت کتابخانه عمومی دس موینس ، در حجم ۱۸ اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب جهت ارائه کلاسی ، همراه با یک هدیه ویژه.

 

بخشی از متن:
دیوید چیپرفیلد، معمار برجسته بریتانیایی در سال ۱۹۸۴ میلادی، پس از کسب تجربیات فراوان از همکاری با نورمن فاستر و ریچارد راجرز، دفتر شخصی خود را در لندن تاسیس نمود.
در اکثر آثار دیوید چیپرفیلد David Chipperfield که تاکنون جوایز بسیاری را برای وی به ارمغان آورده اند، گرایشی مدرنیستی و البته فلسفی  به چشم می خورد. کتابخانه عمومی “دس موینس” در ایالت لووا آمریکا یکی از مهم ترین آثار معاصر وی است که در آن توجه به جزئیات و مصالح بسیار جالب توجه می باشد. آنچه بیش از فرم در طراحی این کتابخانه حائز اهمیت است شکل پلان بنا می باشد، شکلی که از دستورات بافت مبتنی بر رعایت بافت شطرنجی شهر و تاکید بر گوشه های بلوک ها سرپیچی نموده و با تغییر الگوی غالب در مسیرهای حرکتی پیاده، همگان را به ورود به سایت و بازدید از بنایی فرهنگی فرا می خواند. این ساختمان، با ظاهر آرام و باوقا و همچنین جداره های رنگی و صیقلی خود، نظر عابرین را به خود جلب می کند.
و…

فهرست مطالب:
معرفی کتابخانه عمومی دس موینس
معماری کتابخانه عمومی دس موینس
فضاهای کتابخانه عمومی دس موینس
تصاویر کتابخانه
نقشه ها و ریزفضاها

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش با افکت مناسب جهت ارائه های کلاسی تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت استانداردهای فیزیکی مدرسه ابتدایی (۲۶ اسلاید)

این مطلب را به اشتراک بگذارید ! Digg twitter Facebook cloob Google plus Facenama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

فارسی شده توسط همیار وردپرس